کسب و کار

سامسونگ از گوشی گلکسی S23 FE با قیمت 599 دلار رونمایی کرد

سامسونگ برای سری S22 مدل FE را راهی بازار نکرد و حالا بعد از مدت ها انتظار، بالاخره با گوشی گلکسی S23 FE روبرو شده ایم. اما آیا این گوشی نسبت به S21 FE ارتقای قابل توجهی محسوب می گردد؟ پاسخ به این سوال هم بله است و هم خیر. از یک طرف در زمینه چیپست و دوربین به طور...

12 مهر 1402

نسل نو پیکاپT8 به ایران می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: کرمان موتور فرایند ثبت سفارش قطعات پیکاپ کی ام سی KMC T9 را انجام داد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ جک T9 آشنا خواهیم شد.

1 مهر 1402

شاهرخ خان باز هم رکورد شکست

فیلم اکشن شاهرخ خان با عنوان جوان رکورد روز افتتاحیه بالیوود را که متعلق به خود وی بود، شکست.

19 شهریور 1402

حمله تند باشگاه پرسپولیس به خطیر ؛ اشتباهی آمده ای! ، قرار نیست استقلال سهامدار کوشش های دیگران باشد

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای را در واکنش به صحبت های سرپرست مدیرعامل استقلال صادر کرد.

14 شهریور 1402

اولین گردشگران فضایی به فضا فرستاده شدند، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت ویرجین گلکتیک اولین پرواز فضایی خود را در 10 اوت انجام داد و گردشگران را به مرز فضا برد. این پرواز شامل سه عضو نیروی هوایی ایتالیایی و بیش از ده ها محموله تحقیقاتی بود.

21 مرداد 1402

ایجاد ارتباط، هدف اصلی رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران یکی از مهمترین رویدادهای سالانه صنف ساختمان است که از 12 تا 15 مرداد ادامه دارد. رونیکس به عنوان برندی پیشرو در بازار ابزار ایران در سالن 40 حضوری فعال در این نمایشگاه داشت. رونیکس با نمایش جدیدترین محصولات خود در...

16 مرداد 1402

زنگ خطری مهم برای بنز و رولزرویس، کادیلاک سلستیک مجلل به میدان آمد، عکس

کادیلاک سلستیک را می توان یکی از مجلل ترین خودروهای ساخته شده آمریکایی دانست.این خودروی بزرگ الجثه برقی، قصد رقابت با بزرگانی مانند رولزرویس و مرسدس بنز دارد.

15 مرداد 1402

سگ بزرگ هاوال تغییر کرد!، معرفی فیس لیفت هاوال بیگ داگ 2024، عکس

اخیرا هاوال اعلام نموده است که شاسی بلند بیگ داگ 2024 در 25 جولای عرضه خواهد شد، که یک مدل فیس لیفت نسل اول بیگ داگ است، نه نسل دوم.این خودرو به علت شباهت بسیار، ملقب به دیفندر چینی هم هست.

2 مرداد 1402

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی: بچه ها کار 20 برابر مستمری والدینشان عایدی دارند

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره شرایط بچه ها کار در کشور و عایدی بالای آن ها پرداخت و گفت: در حال حاضر 27 سازمان و ارگان متولی ساماندهی بچه ها کار هستند.

27 تیر 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند، در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو چه مدل هایی عرضه می گردد؟

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در مورد اینکه چه خودرو هایی در دوره سوم طرح فروش یکپارچه عرضه خواهد شد، توضیحاتی ارائه داد.

25 تیر 1402

بلیت رایگان سورپرایز فیفا برای جام جهانی!

فیفا به علت نگرانی از کندی فروش، 20 هزار بلیت رایگان برای مسابقات جام جهانی زنان 2023 که در نیوزلند برگزار می گردد، اهدا خواهد نمود.

23 تیر 1402

آشنایی با شبکه اجتماعی تردز

تردز (Threads) یک شبکه اجتماعی آنلاین متعلق به شرکت فناوری آمریکایی متا پلتفرم است.

18 تیر 1402

چه خبر از وام سفر؟

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از اجرایی شدن وام سفر و طرح سفر مقرون به صرفه پس از رونمایی از پلتفرم ایران بین تا حدود شش هفت ماه دیگر اطلاع داد.

13 تیر 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 10 تیر 1402

ردمی A1 پلاس مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی است. فروشنده های موبایل ردمی A1 پلاس را که جزو مالی ترین مدل های هوشمند بازار است، با 32 گیگ فضای ذخیره سازی سه میلیون و 100 هزار تومان می فروشند و برای خرید ردمی A2 پلاس و ردمی 9A باید نزدیک 100 تا 200 هزار تومان بیشتر...

10 تیر 1402

نسخه توران خانم برای ساکنان دنیای تنهایی ، بده بستان مادربزرگ های خیلی حرفه ای

بخند، زندگی کن و به سن و سالت اهمیت نده! این نسخه ای است که توران نفیسی بیش از 15 سال است که برای بانوان پابه سن گذاشته محله اش می پیچید. او پزشک نیست اما توانسته بیش از 100 مادربزرگ را از روزمرگی زندگی به دنیای شور و امید و نشاط دعوت کند.

10 تیر 1402

تصاویر ، تویوتا دوباره بازارهای اروپا و آمریکا را با پرادو تسخیر می نماید

تویوتا لندکروز دوباره به آمریکا و اروپا باز می شود، البته به احتمال زیاد به عنوان نسل بعدی پرادو صادر خواهد شد. پرادوی تازه معادل تویوتا لکسوس GX 2024 است و از همان پلت فرم بدنه روی قاب لندکروزر LC300 استفاده می نماید.

27 خرداد 1402

فراوری موبایل بومی یا مونتاژ؟

وزیر ارتباطات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت بیان کرد که سال جاری بر اساس برنامه، یک میلیون گوشی مالی زیر 100دلار فراوری می گردد. البته مدت هاست که زمزمه هایی از فراوری موبایل های بومی به گوش می رسد. به همین دلیل هیات وزیران سال گذشته آیین نامه ای...

22 خرداد 1402

دو نمونه واقعی از افرادی که به خاطر هوش مصنوعی بیکار شدند!

دیجیاتو نوشت: از زمانی که ابزارهای هوش مصنوعی مولد مثل ChatGPT به معروفیت رسیده اند، خیلی ها نگران آینده شغلی خود هستند. حالا گزارشی تازه نشان داده که این نگرانی ها واهی نبوده و این فناوری ظاهراً همین حالا موجب بیکارشدن بخشی از شاغلان شده است.

17 خرداد 1402

آنچه باید در خصوص هویت و دستیابی به هویت بدانید ، من کیستم؟

شاید اگر از هر کدام از ما بپرسند که چه کسی هستیم، اول نام و فامیلمان را بگوییم و برخی وقت ها اگر لازم باشد نام پدر، شماره شناسنامه، محل تولد و محل صدور شناسنامه.

9 خرداد 1402

تصویری جعلی که باعث سقوط ناگهانی بیت کوین شد

بیت کوین، بزرگترین دارایی ارز دیجیتال دنیا بر اساس ارزش بازار، پس از انتشار تصویری که انفجاری جعلی را در نزدیکی پنتاگون نشان می دهد و احتمالا با هوش مصنوعی (AI) ایجاد شده و در فضای مجازی منتشر شده است، سقوطی ناگهانی را تجربه کرد.

6 خرداد 1402
تعداد: (187)