سگ بزرگ هاوال تغییر کرد!، معرفی فیس لیفت هاوال بیگ داگ 2024، عکس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، اخیرا هاوال اعلام نموده است که شاسی بلند بیگ داگ 2024 در 25 جولای عرضه خواهد شد، که یک مدل فیس لیفت نسل اول بیگ داگ است، نه نسل دوم.این خودرو به علت شباهت بسیار، ملقب به دیفندر چینی هم هست.

سگ بزرگ هاوال تغییر کرد!، معرفی فیس لیفت هاوال بیگ داگ 2024، عکس

امیرمسعود عابدین: بازار SUV های جعبه ای شکل و آفرودی این روزها داغ است و هاوال هم نمی خواهد از این قائله عقب بیفتد.بیگ داگ به عنوان یک SUV جمع و جور، تحت برند هاوال گریت وال موتورز، اولین بار در سال 2020 عرضه شد و حجم فروش آن در ژوئن سال جاری به 10718 دستگاه رسید و پس از هاوال H6، در رتبه دوم نهاده شد.

به عنوان یک فیس لیفت، شکل کلی هاوال بیگ داگ 2024 با تغییرات جزئی در جلو و عقب، آنچنان تغییر نکرده است.جلوپنجره بزرگ در جلو، دارای خطوط نقره ای افقی و ضخیم تر برای تزئین است که با لوگوی برند HAVAL ادغام شده است.چراغ های جلوی گرد در هر دو طرف حفظ شده اند.علاوه بر این، بخش پایینی مجهز به صفحه ضد خش خاکستری است.

قسمت عقب به یک اسپویلر کوچک مجهز شده است.چراغ های عقب سیاه شده و با یک نوار تریم مشکی به هم متصل می شوند که باعث افزایش پهنای خودرو می گردد.

در قسمت جانبی، هاوال بیگ داگ روی رینگ های پنج پره دوبل می ایستد.این خودرو با روف ریل و رکاب های جانبی مشکی رنگ عرضه می گردد.

در داخل، فضای داخلی بدون تغییر به جای مانده است.فرمان چند منظوره سه پره، نمایشگر 10.25 اینچی کیلومترشمار و نمایشگر اطلاعات-سرگرمی 12.3 اینچی در کنار دریچه های تهویه هوای عمودی و کنترلرهای کنسول وسط، از جذابیت های این کابین هستند.کنسول وسط و تودری با مواد چرمی بیشتری پوشیده شده است.امکانات دیگری شامل سیستم کمکی رانندگی پیشرفته سطح 2، نمایشگر هدآپ و شارژ بی سیم هم به این مدل اضافه شده است.

هاوال بیگ داگ 2024 با موتور 1.5T یا 2.0T عرضه می گردد.موتور 1.5T حداکثر قدرت 184 اسب بخار و حداکثر گشتاور 275 نیوتن متر فراوری می نماید که با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه همراه می گردد. موتور 2.0T دارای حداکثر قدرت 238 اسب بخار و حداکثر گشتاور 385 نیوتن متر است.وظیفه انتقال قدرت برعهده یک گیربکس 9 سرعته دو کلاچه است.

محدوده قیمت بیگ داگ مدل فعلی، 16 هزار و 700 تا 23 هزار و 300 دلار است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ آریابلاگ مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سگ بزرگ هاوال تغییر کرد!، معرفی فیس لیفت هاوال بیگ داگ 2024، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ بزرگ هاوال تغییر کرد!، معرفی فیس لیفت هاوال بیگ داگ 2024، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید