نسل نو پیکاپT8 به ایران می آید، عکس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، گجت نیوز نوشت: کرمان موتور فرایند ثبت سفارش قطعات پیکاپ کی ام سی KMC T9 را انجام داد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ جک T9 آشنا خواهیم شد.

نسل نو پیکاپT8 به ایران می آید، عکس

شرکت کرمان موتور طی سال های گذشته با عرضه پیکاپ کی ام سی تی 8 توانست آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. این خودروساز اکنون پس از موفقیت KMC T8 میخواهد نسخه اتوماتیک و ارتقا پیدا نموده آن به بازار ایران عرضه کند. جک T9 همچون جک T8 تحت برند KMC کرمان موتور یعنی با نام کی ام سی تی 9 به بازار عرضه خواهد شد.

معرفی جک T9

در حالی که کرمان موتور در خرداد 1402 برای نخستین بار مدل های اولیه پیکاپ جک تی 9 را به ایران آورده بود، اکنون خبرها حاکی از آن است این خودروساز به تازگی فرایند ثبت سفارش قطعات CKD کی ام سی تی 9 یا جک T9 را انجام داده است. این پیکاپ تازه بازار ایران به احتمال زیاد در زمستان روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات KMC T9 آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جک T9

این خودرو به یک موتور 2 لیتری T-GDI مجهز خواهد بود که می تواند قدرتی برابر با 231 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می گردد. چنین ارقامی نشان می دهد این خوردرو نسبت به کی ام سی تی 8 قدرتمندتر است. البته نسبت به کیفیت بنزین نیز حساس تر خواهد بود.

امکانات رفاهی کی ام سی T9

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون قابلیت تنظیم الکتریکی شرایط انتقال قدرت به چرخ ها، تریم چرمی صندلی ها، مولتی مدیا و مانیتور لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با نمایشگر، کلاستر دیجیتالی، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با تنظیم گودی کمر، گرمکن صندلی های ردیف اول، دسته دنده شیفت بای وایر، باز و بسته شدن آینه های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ های راهنما، سانروف و سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای بهره می برد.

امکانات ایمنی پیکاپ KMC T9

از امکانات ایمنی این خودرو می توان به سنسورهای هشدار دهنده اندازه فشار بار تایرها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو، ترمزهای ABS و EBD، سیستم کروز کنترل، سنسورهای نور و باران، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESC) و دوربین 360 درجه اشاره نمود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ آریابلاگ مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نسل نو پیکاپT8 به ایران می آید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو پیکاپT8 به ایران می آید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید