موبایل، تبلت و گجت ها

سامسونگ از گوشی گلکسی S23 FE با قیمت 599 دلار رونمایی کرد

سامسونگ برای سری S22 مدل FE را راهی بازار نکرد و حالا بعد از مدت ها انتظار، بالاخره با گوشی گلکسی S23 FE روبرو شده ایم. اما آیا این گوشی نسبت به S21 FE ارتقای قابل توجهی محسوب می گردد؟ پاسخ به این سوال هم بله است و هم خیر. از یک طرف در زمینه چیپست و دوربین به طور...

12 مهر 1402

نسل نو پیکاپT8 به ایران می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: کرمان موتور فرایند ثبت سفارش قطعات پیکاپ کی ام سی KMC T9 را انجام داد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ جک T9 آشنا خواهیم شد.

1 مهر 1402

رونمایی از رنگ های گوشی هوشمند تازه سامسونگ، عکس

طبق شایعات گفته میگردد محصول نو سامسونگ در این ماه به صورت رسمی عرضه می گردد. با این حال اکنون در نیمه ماه سپتامبر هستیم و هنوز خبری از این محصول نیست. اکنون تصاویر رسمی از رنگ های این محصول فاش شده است.

26 شهریور 1402

هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر

هتل گلدن پالاس از هتل های لوکس و باکیفیت در شهر تفلیس است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل های تفلیس محبوبیت دارد و مسافران از نقاط مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می نمایند.

20 شهریور 1402

اولین گردشگران فضایی به فضا فرستاده شدند، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت ویرجین گلکتیک اولین پرواز فضایی خود را در 10 اوت انجام داد و گردشگران را به مرز فضا برد. این پرواز شامل سه عضو نیروی هوایی ایتالیایی و بیش از ده ها محموله تحقیقاتی بود.

21 مرداد 1402

در این گرمای شدید با گوشی ها و لپ تاپ های مان چه کنیم؟، عکس

دیجیاتو نوشت: در یک روز گرم تابستان، عطش خود را با نوشیدن یک لیوان آب خنک فرو می نشانید یا جلوی کولر می نشینید. اما چگونه وسایل الکترونیکی خود را از گرما نجات می دهید؟ مسلماً آن ها نمی توانند با نوشیدن یک نوشیدنی خنک از گرما خلاص شوند. گرمای زیاد این دستگاه...

11 مرداد 1402

آیفون 15 محکم تر از فولاد با فریم تیتانیومی، عکس

دیجیاتو نوشت: آیفون 15 پرو احتمالاً با فریم تیتانیوم درجه 5 از راه می رسد که در مقایسه با استیل ضدزنگ در آیفون 14 مقاوم تر است.

3 مرداد 1402

چگونه پرینتر HP را به وای فای متصل کنیم؟

در دنیای امروز نقش سیم ها و کابل ها برای اتصال دستگاه های مختلف، بسیار کمرنگ شده و این روند حتی به چاپ صنعتی و خانگی هم رسیده است؛ به همین علت هم سازندگان شاخص پرینتر مانند اچ پی (HP)، کانن (Canon)، اپسون (Epson) و برادر (Brother)، طیف گسترده ای از امکانات بی سیم را...

29 تیر 1402

اینجا زیباترین جاده ایران است ؛ مه آلود و رویایی!

مسیر پیچ در پیچی که اسالم و خلخال را دو استان اردبیل و گیلان به هم متصل می نماید، یکی از زیباترین جاده های ایران است.

21 تیر 1402

لباس حاوی نخ و نانومغناطیس حرکات ظریف بدن را رصد می نماید

به گزارش خبرنگاران، این ابزار که اتوماتیک، کشسان، بادوام و ضد آب است، از خم شدن عضلات تا ضربان رگ ها را تشخیص می دهد. نتایج این پروژه در قالب مقاله ای در نشریه Matter به چاپ رسیده است. این نوع ادوات ممکن است روزی به پزشکان در ارزیابی آسیب های عضلانی یاری نموده...

16 تیر 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 10 تیر 1402

ردمی A1 پلاس مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی است. فروشنده های موبایل ردمی A1 پلاس را که جزو مالی ترین مدل های هوشمند بازار است، با 32 گیگ فضای ذخیره سازی سه میلیون و 100 هزار تومان می فروشند و برای خرید ردمی A2 پلاس و ردمی 9A باید نزدیک 100 تا 200 هزار تومان بیشتر...

10 تیر 1402

اظهارنظر وزیر ارتباطات درباره فعال نشدن 5G در موبایل کاربران ایرانی

دیجیاتو نوشت: وزیر ارتباطات درباره فعال نشدن 5G در موبایل کاربران ایرانی گفت این حوزه به آنها مرتبط نیست و آماری هم از اینکه چند درصد گوشی ها این مشکل را دارند، ندارد.

8 تیر 1402

فراوری موبایل بومی یا مونتاژ؟

وزیر ارتباطات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت بیان کرد که سال جاری بر اساس برنامه، یک میلیون گوشی مالی زیر 100دلار فراوری می گردد. البته مدت هاست که زمزمه هایی از فراوری موبایل های بومی به گوش می رسد. به همین دلیل هیات وزیران سال گذشته آیین نامه ای...

22 خرداد 1402

کادیلاک اسکالید منصوری با رینگ های 26 اینچی

کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری از راه رسید. نسخه ویژه Mansory از این شاسی بلند فول سایز آمریکایی، آن را به خودرویی با ابهت تر تبدیل می نماید.

21 خرداد 1402

جشن تولد خبرنگاران

بزرگداشت هر سرشروعی، احترام به تمام زحماتی است که برای به ثمر رسیدن آن انجام داده ایم. به خصوص اگر آن شروع، حالا به رشد رسیده باشد و بتوانیم نتیجه آن را ببینیم. در 4 خرداد 1402، ما در کنار همکاران، تعدادی از لیدرها و بعضی از همسفرانمان، ورود به هجدهمین سال...

19 خرداد 1402

یک شاسی بلند جوان پسند مقرون به صرفه تر از پژو 206! ، عکس

گجت نیوز نوشت: بائوجون یپ - Baojun Yep یک خودرو مینی شاسی بلند برقی است که قیمت آن در کشور چین، از 500 میلیون تومان بیشتر نمی گردد!

7 خرداد 1402

جدیدترین تلفن همراه شیائومی معرفی گردید

شیائومی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی مدل سی وی 3 رونمایی کرد. گوشی شیائومی Civi 3 که جدیدترین محصول این برند است از تراشه قدرتمند دایمنسیتی 8200 بهره می برد و از نظر قیمت از رقبایش بهتر عمل نموده است.

5 خرداد 1402

سردرد ناشی از تومور مغزی چگونه است؟

تجربه درد هر بیمار منحصر به فرد است، اما سردردهای مرتبط با تومورهای مغزی معمولاً ثابت هستند و در شب یا در اوایل صبح بدتر می شوند.

1 خرداد 1402

آیا دودی کردن شیشه خودرو مجازات دارد؟

یکی از سوالاتی که پرسیده می گردد آن است که آیا دودی کردن شیشه خودرو در قانون جرم انگاری شده است؟ اگر جرم است چه مجازاتی دارد؟

30 اردیبهشت 1402

هوش مصنوعی گوگل زنگ خطر را برای چه کسانی به صدا درآورد؟

گوگل در حال نابودی صنعت روزنامه نگاری با استفاده از هوش مصنوعی است؟ با تغییرات بزرگی که در راه هستند چه آینده ای پیش روی رسانه های دیجیتال است؟

26 اردیبهشت 1402
تعداد: (112)