خودرو

نسل نو پیکاپT8 به ایران می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: کرمان موتور فرایند ثبت سفارش قطعات پیکاپ کی ام سی KMC T9 را انجام داد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ جک T9 آشنا خواهیم شد.

1 مهر 1402

هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر

هتل گلدن پالاس از هتل های لوکس و باکیفیت در شهر تفلیس است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل های تفلیس محبوبیت دارد و مسافران از نقاط مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می نمایند.

20 شهریور 1402

در روزهای پایانی صفر حدود 100 هزار خودرو وارد شهر مشهد می گردد

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، در روزهای پایانی صفر حدود 100 هزار خودرو وارد شهر مشهد می گردد.

14 شهریور 1402

چرا ما از بوی باد معده خودمان خوشمان می آید، ولی از دیگران نه؟

شاید از این واقعیت مطلع نباشید، اما بدن شما تا 25 بار در روز، ازجمله 3 تا 5 بار در طول خواب، گاز معده دفع می نماید. اما آیا تا به حال به این فکر نموده اید که چرا باد شکم خودمان را دوست داریم و باد معده دیگران برایمان ناخوشایند و چندش آور است؟

30 مرداد 1402

هیر به وقت زغال اخته

روستای هیر پرجمعیت ترین روستای منطقه الموت غربی است که هم خانه هایش در پناه صخره های بلند بافت سنتی دارند، هم از نظر فرهنگی دارای رسوم محلی و باغ های چند طبقه با چشم اندازی زیباست؛ آسمان اش هم شب ها پر از ستاره است.

28 مرداد 1402

زنگ خطری مهم برای بنز و رولزرویس، کادیلاک سلستیک مجلل به میدان آمد، عکس

کادیلاک سلستیک را می توان یکی از مجلل ترین خودروهای ساخته شده آمریکایی دانست.این خودروی بزرگ الجثه برقی، قصد رقابت با بزرگانی مانند رولزرویس و مرسدس بنز دارد.

15 مرداد 1402

یک مدل استثنایی پژو 206 که هیچ گاه به ایران نیامد، عکس

پژو 206 از مشهورترین و پرطرفدارترین ماشین های موجود در ایران است اما بعضی مدل های همین ماشین پرطرفدار هیچ گاه جاده های ایران را لمس نکردند.

11 مرداد 1402

در این گرمای شدید با گوشی ها و لپ تاپ های مان چه کنیم؟، عکس

دیجیاتو نوشت: در یک روز گرم تابستان، عطش خود را با نوشیدن یک لیوان آب خنک فرو می نشانید یا جلوی کولر می نشینید. اما چگونه وسایل الکترونیکی خود را از گرما نجات می دهید؟ مسلماً آن ها نمی توانند با نوشیدن یک نوشیدنی خنک از گرما خلاص شوند. گرمای زیاد این دستگاه...

11 مرداد 1402

سگ بزرگ هاوال تغییر کرد!، معرفی فیس لیفت هاوال بیگ داگ 2024، عکس

اخیرا هاوال اعلام نموده است که شاسی بلند بیگ داگ 2024 در 25 جولای عرضه خواهد شد، که یک مدل فیس لیفت نسل اول بیگ داگ است، نه نسل دوم.این خودرو به علت شباهت بسیار، ملقب به دیفندر چینی هم هست.

2 مرداد 1402

ورزش های مضر برای فشار خون بالا و پایین ، ورزش های مناسب برای کسانی که فشار خون دارند

ورزش بخش مهمی از پازل سلامت جسم و روان است، اما برای افرادی که دچار عوارضی هستند می تواند خطراتی داشته باشد. در ادامه با ورزش های مناسب و نامناسب برای کسانی که فشارخون دارند آشنا می شوید.

27 تیر 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند، در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو چه مدل هایی عرضه می گردد؟

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در مورد اینکه چه خودرو هایی در دوره سوم طرح فروش یکپارچه عرضه خواهد شد، توضیحاتی ارائه داد.

25 تیر 1402

اینجا زیباترین جاده ایران است ؛ مه آلود و رویایی!

مسیر پیچ در پیچی که اسالم و خلخال را دو استان اردبیل و گیلان به هم متصل می نماید، یکی از زیباترین جاده های ایران است.

21 تیر 1402

بدل ژاپنی مرسدس بنز G کلاس در راه ایران، عکسلامبورگینی طلایی!، ساخته عجیبی دیگر از منصوری، عکس

جیمنی را باید یکی از خودروهای مطرح و محبوب سوزوکی از سال 2019 بدانیم.طراحی جعبه ای و آفرودی این خودرو در کنار ابعاد خاص و کوچک آن، در افزایش جذابیت آن شریک بوده اند.

14 تیر 1402

قیمت باورنکردنی کوییک در ونزوئلا ، مدیرعامل سایپا: شاهین از مردگی درآمده و به روسیه می فروشیم

مدیرعامل سایپا به قیمت شاهین و کوئیک در روسیه و ونزوئلا اشاره نمود و گفت: این محصولات به ترتیب 19 و بیش از 15 هزار دلار در این کشورها عرضه می شوند.

7 تیر 1402

توصیه های مهم برای جلوگیری از گرمازدگی

گرمازدگی احتیاج به درمان اورژانسی دارد زیرا در صورت عدم درمان می تواند به سرعت به مغز، قلب، کلیه ها و ماهیچه ها آسیب برساند. هرچه درمان بیشتر به تعویق بیفتد، آسیب بدتر می گردد و خطر عوارض جدی یا مرگ را افزایش می دهد.

28 خرداد 1402

تصاویر ، تویوتا دوباره بازارهای اروپا و آمریکا را با پرادو تسخیر می نماید

تویوتا لندکروز دوباره به آمریکا و اروپا باز می شود، البته به احتمال زیاد به عنوان نسل بعدی پرادو صادر خواهد شد. پرادوی تازه معادل تویوتا لکسوس GX 2024 است و از همان پلت فرم بدنه روی قاب لندکروزر LC300 استفاده می نماید.

27 خرداد 1402

واژگونی تریلر حمل گندم در جاده شیراز به خرامه

تریلر حمل گندم به دلیل نامعلومی واژگون شده و راننده از ناحیه سر و کتف آسیب دیده و در کابین محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات نجات، وی را خارج نموده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیروهای اورژانس دادند.

25 خرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه 22 خرداد 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو امروز دوشنبه 22 خرداد در بازار آزاد بین پنج تا 25 میلیون تومان کاهش پیدا نموده است. سمند EF7 دوگانه سوز که دیروز 575 میلیون تومان قیمت داشت، امروز به طور میانگین 550 میلیون تومان فروخته می گردد و مثل سایر محصولات خانواده سمند...

24 خرداد 1402

حضور یک هیات تجاری از استان جی لین چین در تهران

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران نوشت: بنابر اعلام معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران، یک هیات تجاری از استان جی لین چین روز یکشنبه 28 خردادماه 1402 با حضور در تهران با فعالان مالی کشورمان ملاقات و گفت وگو می نمایند.

21 خرداد 1402

نسخه یکتای مینی کانتریمن کوپر اس ال 4 انچارتد

مینی کانتریمن کوپر اس ALL4 انچارتد ادیشن یکی از مدل های خودروی مینی کانتریمن است که به وسیله شرکت بی ام و در سال 2021 معرفی شده است. این خودرو، یک خودروی کراس اوور با امکانات و ویژگی های خاص است.

18 خرداد 1402
تعداد: (170)