یک مدل استثنایی پژو 206 که هیچ گاه به ایران نیامد، عکس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، پژو 206 از مشهورترین و پرطرفدارترین ماشین های موجود در ایران است اما بعضی مدل های همین ماشین پرطرفدار هیچ گاه جاده های ایران را لمس نکردند.

یک مدل استثنایی پژو 206 که هیچ گاه به ایران نیامد، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آریابلاگ ، 206 برای ما یک عدد نیست و سال ها است که تکرارش فقط به معنای مدلی خاص از پژو است که در ایران خودرو فراوری می گردد.

این ماشین پرطرفدار که سال 1998 به دنیا معرفی گردید، مدل های متفاوتی دارد و در ایران هم با دو مدل معمولی و صندوق دار شناخته می گردد. ناگفته نماند که پژو 207 ایران خودرو هم در اصل مدلی از پژو 206 است و با 207 واقعی زمین تا آسمان تفاوت دارد.

یکی از مدل های خاص 206 که چهار سال پس از معرفی 206 اصلی به خط فراوری پا گذاشت مدل استیشن واگن اس دبلیو بود که با طراحی جادار برای خانواده ها ساخته شده بود.

این مدل هیچ گاه به ایران نیامد و در دنیا هم اقبالی پیدا نکرد اما با توجه به عکس ها و مشخصاتش بعید نبود که در صورت ورود به ایران بازار خوبی پیدا کند چرا که جای چنین خودرویی هنوز هم در بازار ایران خالی است.

زیر کاپوت 206 اس دبلیو از موتور کم حجم 1.1 لیتر بنزینی تا موتور 2 لیتری دیزل توربوشارژ گزینه های متعددی برای تامین نیروی پیشران در نظر گرفته شده بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ آریابلاگ مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "یک مدل استثنایی پژو 206 که هیچ گاه به ایران نیامد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مدل استثنایی پژو 206 که هیچ گاه به ایران نیامد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید