نسخه یکتای مینی کانتریمن کوپر اس ال 4 انچارتد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مینی کانتریمن کوپر اس ALL4 انچارتد ادیشن یکی از مدل های خودروی مینی کانتریمن است که به وسیله شرکت بی ام و در سال 2021 معرفی شده است. این خودرو، یک خودروی کراس اوور با امکانات و ویژگی های خاص است.

نسخه یکتای مینی کانتریمن کوپر اس ال 4 انچارتد

این خودرو با موتور بنزینی 4 سیلندر 2.0 لیتری با توان 192 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر مجهز شده است. این خودرو دارای سیستم دیفرانسیل جلو و عقب ALL4 برای بهبود عملکرد در شرایط رانندگی سخت و محیط های آب و هوایی متنوع است.

Mini CountrymanCooper S ALL4 Uncharted Edition بعلاوه با دنده اتوماتیک هشت سرعته و سیستم پیشرانه هوشمند، با تکنولوژی مدیریت انرژی برای بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش آلایندگی هوا همراه است.

در بخش داخلی، این خودرو با صندلی های چرمی، سیستم صوتی Harman/Kardon، سیستم ناوبری بزرگ نمای 8.8 اینچی، سیستم پارکینگ اتوماتیک و سایر امکانات رفاهی و ایمنی مجهز شده است.

بعلاوه، Mini Countryman Cooper S ALL4 Uncharted Edition دارای طراحی ویژه ای با رنگ آبی Deep Laguna Metallic بوده و با جزئیاتی مانند دکوراسیون داخلی و خارجی با رنگ آبی و سفید، طرح Uncharted بر روی درب های جلو و پشت، سقف سیاه و چراغ های جلو LED مجهز شده است.

پوشش رنگ اختصاصی مینی کوپر اس کانتریمن ال 4 در نسخه انچارتد، تنوع گسترده استفاده های این خودروی چند منظوره را تاکید می نماید. با ترکیب با دیگر قابلیت ها مانند چهار چرخ محرک، لذت رانندگی در هر نوع محیطی تضمین می گردد.

در استفاده از خودرو در شن، مینی کوپر اس کانتریمن ال 4 قدرت چسبندگی و پایداری در رانندگی را در هر گوشه ای نشان می دهد. نسخه انچارتد، ویژگی های انحصاری ماجراجوی وحشی را تاکید می نماید. مینی کوپر اس کانتریمن ال 4 با موتور قدرتمند و چهار چرخ محرک خود، در محیط های خارج از مسیر های رسمی خود راحتی خاصی دارد. موتور چهار سیلندری با قدرت 131 کیلووات/178 اسب بخار و تکنولوژی توربو شارژ مینی (MINI TwinPower Turbo)، سرگرمی ورزشی ویژه برند را تضمین می نماید.

منبع: فوت و فن / netcarshow.com

به "نسخه یکتای مینی کانتریمن کوپر اس ال 4 انچارتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه یکتای مینی کانتریمن کوپر اس ال 4 انچارتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید