راهنمای انتخاب برترین تلویزیون سامسونگ 2023راهنمای خرید برترین تلویزیون سامسونگ 2023

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، راهنمای خرید برترین تلویزیون سامسونگ 2023

همواره خریدن تلویزیون یک معضل بزرگ بوده است. به چه فروشنده ای اعتماد کنیم؟ از کجا تلویزیون اصل بخریم؟ کدام برند بهتر است؟ یا حتی این سوال ساده: تلویزیون چه سایزی بخرم؟ اینها تنها بخشی از سوالاتی است که قبل از خرید سراغ ما می آید. در این مقاله قصد نداریم شما را سردرگم کنیم و به آنالیز همه جانبه تلویزیون های موجود در بازار بپردازیم. پس وقت را تلف نمی کنیم و سراغ یکی از محبوبترین برندهای تلویزیون خواهیم رفت.

راهنمای انتخاب برترین تلویزیون سامسونگ 2023راهنمای خرید برترین تلویزیون سامسونگ 2023

در میان محصولات موجود در بازار تلویزیون سامسونگ محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برندها دارد. علت آن نیز وجود سیستم عامل قوی، امکانات عالی و کیفیت تصویر فوق العاده است. در ادامه به آنالیز مهمترین ویژگی های این تلویزیون ها خواهیم پرداخت.

علت محبوبیت تلویزیون سامسونگ چیست؟

عوامل بسیاری دست در دست هم داده اند که تلویزیون های Samsung به محصولی بی رقیب تبدیل گردد. مثلا وجود نمایندگی های معتبر و خدمات پس از فروش این شرکت باعث شده است تا محبوبیت این برند افزایش پیدا کند.

  • یکی از اصلی ترین تفاوت تلویزیون سامسونگ با دیگر برندها ، کیفیت تصویر بالای آن می باشد. در واقع سامسونگ از فراوری نمایندگان عمده پنل (صفحه نمایش) تلویزیون، گوشی و تبلت می باشد و حتی برندهایی مانند اپل و سونی پنل های خود را از سامسونگ تامین می نمایند. برای نمونه شرکت سامسونگ با رونمایی از تلویزیون های Neo QLEDفاصله خود را با رقیبانش چند برابر نموده است.
  • تلویزیون های سامسونگ علاوه بر تنوع، دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردارند. به علت کیفیت ساخت فوق العاده این تلویزیون ها می توان سالیان طولانی از تلویزیون سامسونگ استفاده کرد بدون اینکه احتیاج به تعمیر آن باشد. در واقع هنوز هم در بسیاری از خانه ها، شاهد حضور یک تلویزیون سامسونگ قدیمی هستیم که همچنان کار می نماید و احتیاجی به تعویض ندارد.
  • برخورداری از امکانات هوشمند متعدد و ارتباط با سایر دستگاه ها و دیوایس ها مانند تلفن همراه و تبلت از دیگر دلایل محبوبیت و کارآمد بودن تلویزیون سامسونگ می باشد.برای نمونه به یاری ویژگی اسمارت ویو می توانید عکس، فیلم و موزیک مورد علاقه خود را در تلویزیون سامسونگ پخش کنید. بعلاوه سامسونگ با تبدیل گوشی هوشمند به ریموت کنترل تلویزیون موجب شده است تا به راحتی از مرورگر و برنامه های تلویزیون سامسونگ بهره ببرید.
  • یکی از مهمترین دلایل محبوبیت تلویزیون های برند سامسونگ، قیمت مناسب آنهاست. تلویزیون های Samsung ارزان هستند و شما با هر بودجه ای می توانید یک دستگاه عالی و باکیفیت بخرید. تنوع مدلی بالا و امکانات ویژه ای که برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده است به شما یاری می نماید تا انتخابی آسانتر و مطمئن داشته باشید.

آنالیز انواع رزولوشن تلویزیون سامسونگ

همانطور که قبلا اشار کردیم، پنل یا صفحه نمایش تلویزیون های سامسونگ یکی از نقاط قوت آنهاست. تلویزیون های سامسونگ در رزولوشن های مختلفی به بازار عرضه می شوند. معمولا تلویزیون های ارزان قیمت، دارای وضوح HD هستند، درحالی که مدل هایی با برد میانه از وضوح Full HD استفاده می نمایند که جزو محبوب ترین استانداردهای امروزی است. درنهایت، تلویزیون های رده بالاتر از کیفیت تصویر Ultra HD یا 4K بهره می گیرند. اغلب تلویزیون های ارائه شده در فروشگاه مولودی مال دارای کیفیت تصویر 4K هستند که به شما اجازه می دهد دامنه دید وسیع تری داشته باشید؛ از ترکیب رنگ ها و جزئیات تصاویر لذت ببرید.

کیفیت نمایش کریستال UHD

فناوری نانوکریستال از جدیدترین فناوری های تلویزیون سامسونگ است که از کریستال های نانو به عنوان منبع نور و رنگ استفاده می نماید. نتیجۀ آن یک تلویزیون LCD است که هم روشن تر است و هم ترکیب رنگ های بیشتری را نسبت به یک تلویزیون LED معمولی دارد.

کیفیت صفحه نمایش QLED 4K

تلویزیون های QLED از بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد که نقاط کوانتومی مانند درخشندگی بالا ارائه می دهند، بهره می گیرند. درخشندگی به چگونگی ظاهر یک صفحه نمایش و اینکه روشنایی عامل مهمی است که بر سایر عناصر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد، اشاره دارد.

اول، نسبت کنتراست به طور طبیعی وقتی مقدار روشنایی بیشتر است، بهبود می یابد. هنگامی که نمایشگرهای روشن و تاریک فیلم ها و تصاویر به طور گسترده ای بیان گردد، به عنوان HDR (دامنه پویای بالا) شناخته می گردد. این HDR، که یک مؤلفه اساسی در کیفیت تصویر است، در ارائه تصاویر واضح و غنی بیشتر بهبود می یابد.

تلویزیون های LED سامسونگ

تلویزیون LED سامسونگ گزینه بهتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی سامسونگ می باشند زیرا با توجه به کوچک بودن منبع نور امکان فراوری گرید یا ماتریس های نور پس زمینه دقیق تری وجود دارد. بعلاوه مصرف برق کمتر و فراوری حرارت کمتر از دیگر ویژگی تلویزیون ال ای دی می باشد.

تلویزیون های ال ای دی دارای 2 حالت VA و IPS هستند. فناوری VA دارای کنتراست بهتری می باشد و کمی با کیفیت تر از IPS است اما از نظر زاویه دید چندان خوب عمل نمی نماید در نتیجه برای ایجاد زاویه دید مناسب بهتر است مدل IPS را انتخاب کنید.

تفاوت تلویزیون QLED و LED چیست؟

تلویزیون LED سامسونگ گزینه بهتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی سامسونگ می باشند زیرا با توجه به کوچک بودن منبع نور امکان فراوری گرید یا ماتریس های نور پس زمینه دقیق تری وجود دارد. بعلاوه مصرف برق کمتر و فراوری حرارت کمتر از دیگر ویژگی تلویزیون ال ای دی می باشد.

پیشنهادی عالی برای شما - برترین تلویزیون سامسونگ کدام است؟

یکی از محبوبترین سری های تلویزیون سامسونگ سری AU8000 و BU8000 می باشد. این تلویزیون ها در دسته کریستال UHD قرار می گیرند که کیفیت تصویر فوق العاده ای دارند. اما نباید سری Q70B و QN90 را فراموش کرد. این تلویزیون ها به علت داشتن قیمت مناسب و کیفیت تصویر عالی بسیار محبوب هستند.

علاوه بر مدل هایی که معرفی کردیم، سامسونگ مدل های مالی را نیز معرفی نموده است. شما با هزینه ای کمتر می توانید تلویزیونی ایده آل تهیه کنید. اگر قصد خریدن تلویزیونی باکیفیت و عالی دارید، تلویزیون 65 اینچ سامسونگ را به شما پیشنهاد می کنیم. این تلویزیون ها دارای بازه قیمتی مناسبی هستند. بعلاوه امکانات فراوانی را برای شما فراهم می نمایند به گونه ای که تا سال ها احتیاج به تغییر تلویزیون خود ندارید.

منبع: https://moloudimall.com/size-and-inch/

منبع: اتاق

به "راهنمای انتخاب برترین تلویزیون سامسونگ 2023راهنمای خرید برترین تلویزیون سامسونگ 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب برترین تلویزیون سامسونگ 2023راهنمای خرید برترین تلویزیون سامسونگ 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید