نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، زندگی در خانه ای یکپارچه و هماهنگ چه از لحاظ طراحی و چه از نظر اتصال دستگاه های هوشمند آن نه تنها شادابی و حس رضایت همیشگی را در پی دارد بلکه می تواند انجام کارهای خانه را تا حد زیادی به عملی راحت و آسان تر از همواره تبدیل کند. شرکت سامسونگ در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS 2023) در شهر لاس وگاس ایالات متحده، نوآوری هایی را به نمایش گذاشت که علاوه بر ارتقای سطح زندگی پایدار، هماهنگی و هارمونی خاصی را به وسیله محصولات متصل و هوشمند در تمامی خانه ها به ارمغان می آورد. حضور سامسونگ در این نمایشگاه با ارائه محصولاتی متصل، پایدار و قابل سفارشی سازی همراه بود که براساس نیازهای روز خریداران، سازندگان و طراحان خانه ساخته شده است.

نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023

این نوآوری ها که شامل سری لوازم خانگی Bespoke است و در صدر آن یخچال های Bespoke واقع شده است، از زمانی که در بازارهای آمریکا معرفی گردید به سرعت محبوبیت پیدا کرد و اکنون شرکت سامسونگ این خط فراوری محبوب را به مجموعه کامل آشپزخانه، شست وشو و محصولات مراقبت از سطوح توسعه داده است. این سری تازه در امسال با امکانات شخصی سازی گسترده معرفی می گردد که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه های متصل و یکپارچه، از طریق تقویت سرویس SmartThings و خدمات آن، تجربه ای شخصی تر را در زندگی روزمره برای افراد امکان پذیر می نماید.

سو چوی، رئیس تیم فروش و بازاریابی لوازم دیجیتال شرکت سامسونگ می گوید : امروزه پایداری، اتصال و شخصی سازی برای صاحبان و خریداران خانه امری مهم است و اکنون ما مفتخریم که نشان دهیم چگونه محصولاتمان برای ایجاد فضایی پایدار در زندگی الهام بخش افراد است و با تقویت روش های تازه زندگی از طریق اتصال و یکپارچگی، سبک زندگی ویژه و شخصی افراد را بازتاب می دهد.

سطح تازهی از پایداری روزمره

شرکت سامسونگ به یاری توسعه فناوری های متصل به طیف گسترده تری از وسایل خانه و به کارگیری روش هایی متنوع تری برای افزایش بازدهی انرژی، پایداری و انسجام را به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل می نماید. در طول برگزاری نمایشگاه KBIS 2023، سامسونگ با تمرکز بر صرفه جویی در مصرف انرژی که با سرویس SmartThings Energy خود همراه است، برنامه های و کوشش های خود را در زمینه افزایش طول عمر محصول و پایداری سرتاسری (از فراوری تا توزیع، استفاده و دفع) به نمایش گذاشت. سرویس تازه SmartThings Energy مجموعه ای از اطلاعات ضروری و کاربردی را به شکلی ساده و قابل درک در خصوص مقدار مصرف انرژی خانه های هوشمند به افراد ارائه می دهد. ضمن اینکه نکات ضروری برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی را پشنهاد می دهد. یکی از قابلیت های این سرویس حالت انرژی هوش مصنوعی (AI Energy) است که از طریق هوش مصنوعی به صورت بصری ارائه می گردد و به طور اتوماتیک تنظیمات را بهینه می نماید تا مقدار انرژی مصرف شده از طریق دستگاه های متصل سامسونگ را کاهش دهد و با صرفه جویی حداکثری انرژی، به کاهش هزینه های خانه های هوشمند یاری می نماید. حالت انرژی هوش مصنوعی سرویس SmartThings Energy تا 15٪ صرفه جویی بیشتر برای یخچال های سازگار، تا 20٪ برای دستگاه های تهویه مطبوع سازگار و تا 35٪ برای دستگاه های لباسشویی سازگار در چرخه های انتخابی را شامل می گردد.

شرکت سامسونگ در این زمینه با توجه به کوشش هایی که منجر به طراحی سرویس SmartThings Energy شده است، گواهی نامه سیستم های مدیریت انرژی خانه هوشمند (SHEMS) را از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) دریافت کرد. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، تا به امروز 260 تاییدیه را به مدل های لوازم خانگی سامسونگ اعطا نموده است که شامل 43 تاییدیه کارآمدترین می گردد.

شرکت سامسونگ در این نمایشگاه راجع به فیلتر و چرخه کاهش میکروفیبر نیز اطلاعات بیشتری را در اختیار شرکت نمایندگان قرار داد؛ برای مثال چرخه کاهش میکروفیبر ماشین لباسشویی سامسونگ، انتشار میکروپلاستیک را در طول شستشو تا 54% کاهش می دهد و در حال حاضر در اروپا در دسترس است و فوریه امسال برای دستگاه های لباسشویی سازگار در کره و به زودی در ایالات متحده عرضه می گردد.

تقویت تجربه های شخصی با اتصال پیشرفته

سری لوازم خانگی Bespoke با هدف دستیابی به زندگی راحت تر و پربازده، تجربیات شخصی سازی شده تری را با قابلیت اتصال و یکپارچگی ارائه می نماید. در نمایشگاه KBIS، شرکت سامسونگ نشان داد که چگونه سرویس های SmartThings، نحوه تعامل مردم با لوازم خانگی را برای ایجاد تجربه ای بصری تر و منسجم تر تغییر می دهد و آرامش را در دنیای متصل به ارمغان می آورد. این سرویس ها شامل حالت انرژی، پخت وپز، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از لباس ها، کنترل هوا و کنترل خانه هستند که سطوح تازهی از راحتی و کارایی را به زندگی روزمره اضافه می نماید. این خدمات با برآوردن احتیاج های مختلف مصرف نمایندگان مدیریت خانه های هوشمند به ویژه فضای آشپزخانه را آسان تر می نماید. مثالی از این مدیریت آسان، فضای نوین آشپزخانه است که در آن سرویس پخت وپز (SmartThings Cooking) حالت های شخصی و متنوع آماده سازی غذا را با احتساب سلامتی کاربران و موجودی یخچال ارائه می دهد و مسیر پخت وپز را هدفمند و بهینه می نماید.

علاوه بر این ها با فر تازه Bespoke مدیریت آشپزخانه تا جایی پیش می رود که هوش مصنوعی دستورپخت ها را با تنظیمات آشپزی همگام می نماید و در عین حال سرویس Samsung Health به کاربران در استمرار رژیم غذایی خود و حفظ زندگی سالم تر یاری می نماید. این فر هوشمند بعلاوه دارای دوربین هایی است که به آن امکان می دهد تنظیمات پخت وپز را با استفاده از فناوری تشخیص غذا بهینه کند؛ این دوربین ها افزون بر این با گرفتن فیلم و تایم لپس از پخت غذا محتوایی مجذوب نماینده برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به کاربران نیز ارائه می دهند.

گزینه تازه بعدی در آشپزخانه، یخچال های چهار درب Flex Family Hub+ سری Bespoke است. این یخچال ها دارای صفحه نمایشی 32 اینچی با کیفیت FHD و بدون حاشیه هستند که برای انجام چند کار به طور همزمان عالی است. صفحه نمایش بزرگتر استفاده از خدمات SmartThings را آسان تر می نماید و همه چیز را از تفریح گرفته تا مدیریت خانه ساده می نماید و به کاربران امکان می دهد چندین برنامه را به طور همزمان مشاهده نمایند. برای مثال با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر Samsung TV Plus می توانند از محتوای 190 کانال رایگان بهره مند شوند و همزمان مواردی را به فهرست خرید خود اضافه نمایند یا ویدیوی دستور غذا را دنبال نمایند و یا حتی تقویم خانوادگی و موارد دیگر را مدیریت نمایند. بعلاوه داشبورد تازه SmartThings از طریق این صفحه نمایش بزرگ کنترل خانه هوشمند را راحت تر پیش می برد و علاوه بر این ها این نمایشگر از طریق سرویس هایی چون Google Photos و Atelier می تواند عکس های خانوادگی یا آثار هنری را نیز با کیفیتی عالی نمایش دهد.

Bespoke را به زندگی خود بیاورید

در مدت زمانی که نمایشگاه KBIS 2023 برگزار می شد، شرکت سامسونگ از طریق سرویس کاملا شخصی و سفارشی MyBespoke و بعلاوه نمایشگاه مجازی و تعاملی تازه خود که خانه مجازی Bespoke نام دارد، شرکت نمایندگان را تشویق کرد تا با این سطح تازه از محصولات Bespoke به منظور کسب تجربه ای فراگیر آشنا شوند.

سرویس MyBespoke امکانات بی پایانی را برای شخصی سازی ارائه می دهد. برای اولین بار کاربران می توانند یخچال Bespoke خود را با طرح های اصلی، آثار هنری یا حتی عکس های مورد علاقه شان شخصی سازی نمایند؛ به این معنی که کاربران می توانند پنل های یخچال خود را از طریق این سرویس با یک یا دو درب فرانسوی و طرح دلخواه خود سفارش دهند و درب خانه تحویل بگیرند. البته این سرویس در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است. شرکت سامسونگ بعلاوه از طریق یک نمایشگاه مجازی شرکت نمایندگان KBIS 2023 را به سفری درون محصولات Bespoke دعوت کرد. در این تجربه شرکت نمایندگان با رنگ ها، مواد و پوشش های لوازم Bespoke، از جمله مجموعه آشپزخانه و محصولات لباسشویی بیشتر آشنا شدند و علاوه بر آن امکان ارتباط و تعامل با این محصولات دیجیتال را نیز داشتند تا ضمن مشاهده فضای داخلی آن ها، تجربه استفاده ای واقعی را نیز داشته باشند.

منبع: فوت و فن

به "نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید