همایشها و نمایشگاه ها

هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر

هتل گلدن پالاس از هتل های لوکس و باکیفیت در شهر تفلیس است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل های تفلیس محبوبیت دارد و مسافران از نقاط مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می نمایند.

20 شهریور 1402

کنفرانس جهانی ربات ها در سال 2023

کنفرانس جهانی ربات 2023 از 16 تا 22 اوت (25-31 مرداد) در پکن با موضوع نوآوری باز و به اشتراک گذاری آینده برگزار می گردد و هدف آن به نمایش گذاشتن فناوری های پیشرفته و آخرین دستاورد های صنایع رباتیک جهانی و ایجاد بستری برای تبادلات و همکاری فعالان این عرصه است.

26 مرداد 1402

ایجاد ارتباط، هدف اصلی رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران یکی از مهمترین رویدادهای سالانه صنف ساختمان است که از 12 تا 15 مرداد ادامه دارد. رونیکس به عنوان برندی پیشرو در بازار ابزار ایران در سالن 40 حضوری فعال در این نمایشگاه داشت. رونیکس با نمایش جدیدترین محصولات خود در...

16 مرداد 1402

طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ تجلی مشتری مداری

رونیکس به عنوان متنوع ترین برند سازنده ابزار در بازار ایران، در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور خواهد داشت و میزبان علاقه مندان به صنعت ابزار و فعالان صنعت ساختمان خواهد بود.

8 مرداد 1402

حضور یک هیات تجاری از استان جی لین چین در تهران

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران نوشت: بنابر اعلام معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران، یک هیات تجاری از استان جی لین چین روز یکشنبه 28 خردادماه 1402 با حضور در تهران با فعالان مالی کشورمان ملاقات و گفت وگو می نمایند.

21 خرداد 1402

حمایت سرمربی پاریسن ژرمن از مسی

لیونل مسی در فصل 2022/23 آمار بسیار خوب 20 گل و 20 پاس گل را در تمامی رقابت های ثبت رسانده و به نظر می رسد که برترین فصلش را در پارک دو پرنس تجربه نموده باشد. اما با این حال همواره عملکردش زیر سوال رفته و حتی طرفداران اولترای پاریسن ژرمن چندین بار او را هو کردند...

7 خرداد 1402

کتاب هفتاد سال توسعه در ایران نقد و آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران(ایبنا) نخستین نشست تخصصی غرفه انتشارات مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع نقد و آنالیز کتاب هفتاد سال توسعه در ایران؛ آسیب ها و چالش ها اعلام شد.

21 اردیبهشت 1402

جنجال بر سر بستنی در شانگهای؛ ب ام و و مینی مجبور به عذرخواهی از چینی ها شدند

دیجیاتو نوشت: مینی قرار بود با توزیع بستنی نظر مثبت چینی ها را جلب کند، اما عکس این قضیه رخ داد!

7 اردیبهشت 1402

جایزه نمایشگاه کتاب سارایوو به رایزنی فرهنگی ایران در بوسنی و هرزگوین اعطا شد

به گزارش خبرنگاران ، همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو، آثار برگزیده این دوره از نمایشگاه در 18 بخش معین و معرفی شدند که دو جایزه آن به آثار منتشره رایزنی فرهنگی کشورمان تعلق گرفت.

30 فروردین 1402

حمله سرمربی جهانبخش به آقای خاص

رم فصل گذشته در فینال لیگ کنفرانس، فاینورد را شکست داد و حالا این دو تیم دوباره این بار در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. آرنه اسلات، سرمربی فاینورد پیش از این ملاقات به انتقاد از تاکتیک های ژوزه مورینیو در رم پرداخت.

23 فروردین 1402

کنگره بین المللی رویان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل ازجهاددانشگاهی، بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی فراوری مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول های بنیادی، 8 تا 10 شهریور ماه 1402 به وسیله پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در شهر تهران - سالن همایش های هتل قلب واقع در بیمارستان قلب...

14 فروردین 1402

نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023

زندگی در خانه ای یکپارچه و هماهنگ چه از لحاظ طراحی و چه از نظر اتصال دستگاه های هوشمند آن نه تنها شادابی و حس رضایت همیشگی را در پی دارد بلکه می تواند انجام کارهای خانه را تا حد زیادی به عملی راحت و آسان تر از همواره تبدیل کند. شرکت سامسونگ در نمایشگاه...

28 اسفند 1401

آنالیز لپتاپ لنوو Legion 5؛ تقریبا بی نقص، اما گران قیمت

در این مطلب به سراغ نقد و آنالیز لپتاپ لنوو Legion 5 می رویم؛ یک لپتاپ گیمینگ میان رده که قیمت کمتر از دو هزار دلار دارد. ضمن آنالیز نقاط قوت و ضعف لپتاپ لنوو Legion 5، به این موضوع هم می پردازیم آیا خرید این لپتاپ توجیه پذیر است یا خیر.

22 اسفند 1401

تصویر لو رفته از پرچمدار شیائومی ، 13 اولترا با دوربین هایی قدرتمند عرضه می گردد

شیائومی قرار است سری 13 خود را در این ماه وارد بازار جهانی کند و سری تازه که شامل شیائومی 13، 13 پرو و 13 لایت خواهد بود، قرار است پس از نمایشگاه MWC بارسلون که برای 26 فوریه (7 اسفند) برنامه ریزی شده است، به بازارهای جهانی عرضه گردد.

30 بهمن 1401

وانت تسلا به سبک پراید! ، عکس

گجت نیوز نوشت: ساخت وانت تسلا مدل S از آن کارهایی است که حتی سایپا با پراید وانت هم جلوی آن سر خم می کنند!

11 بهمن 1401

چالش های سرمربی تازه پرتغال

روبرتو مارتینز به صورت رسمی سرمربی تازه تیم ملی پرتغال شد و بعد از حضور در بلژیک حالا راهنمایی قهرمان یورو 2016 را برعهده خواهد داشت. سؤال بزرگی که با روی کار آمدن او به وجود آمده این است که کریستیانو رونالدو در تیم او چه نقشی خواهد داشت؟

26 دی 1401

کارت ویزیت و هدف از طراحی و چاپ آن

علیرغم وابستگی فزاینده به فناوری در این دنیای دیجیتال پر سرعت، کارت های ویزیت همچنان مهم و غیرقابل جایگزین هستند. معمولاً افراد حرفه ای در تجارت و بازاریابی هنگام دیدار با مشتریان بالقوه کارت ویزیت خود را برای معرفی خود و تبلیغ کسب و کارشان به دست آن...

21 دی 1401

افتتاح فاز نخست شهر دستکند سامن با حضور وزیر میراث فرهنگی

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، افتتاح فاز نخست شهر دستکند سامن با حضور وزیر میراث فرهنگی صورت می پذیرد.

12 دی 1401

کسری 18 هزار میلیارد ریالی حوزه فناوری وزارت علوم

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حالی که 30 درصد شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری مستقر هستند، بودجه این معاونت نصف بودجه دانشگاه تهران است.

27 آذر 1401

مرسدس، بنز از شاسی بلند پرقدرت الکتریکی EQE رونمایی کرد

مرسدس-بنز از شاسی بلند الکتریکی EQE 2023 با ویژگی های فنی شاخص و قدرت چشمگیر در نسخه های AMG رونمایی کرد.

25 مهر 1401
تعداد: (64)