آشنایی با شبکه اجتماعی تردز

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تردز (Threads) یک شبکه اجتماعی آنلاین متعلق به شرکت فناوری آمریکایی متا پلتفرم است.

آشنایی با شبکه اجتماعی تردز

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، این شبکه اجتماعی در 48 ساعت اول خود به 80 میلیون کاربر رسید و رکورد سریع ترین ثبت نام کاربر را که قبلاً در اختیار چت جی پی تی بود، شکست.

عملکرد آن مشابه دیگر پلتفرم های میکروبلاگینگ مانند توییتر است: کاربران می توانند متن، تصاویر و ویدیوها را پست نمایند و به اشتراک بگذارند. شما می توانید: پست های دیگران را پاسخ دهید، بازنشر کنید و لایک کنید. این برنامه در نسخه اندروید و آی اواس با عملکرد کامل در دسترس است و به زودی با کارایی محدود به وب نیز توسعه خواهد یافت.

این برنامه به طور نزدیک با اینستاگرام کار می نماید: کاربران برای ثبت نام باید یک حساب اینستاگرام داشته باشند و باید از همان دسته استفاده نمایند. پس از اینکه ایلان ماسک توییتر را خرید، کارمندان متا در ابتدا در خصوص انتشار یادداشت های اینستاگرام، یک ویژگی مبتنی بر متن را پیشنهاد دادند. مهندسین متا بعلاوه درباره ایجاد یک برنامه مستقل و مبتنی بر متن که ترزدها را ایجاد می نماید، بحث کردند. توسعه روی تردز در ژانویه 2023 شروع شد که در آن موقع به عنوان پروژه 92 شناخته می شد. اطلاعات مربوط به آن در ماه مارس منتشر شد.

تردز به طور رسمی در 5 ژوئیه در 100 کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا، ژاپن، هند و برزیل راه اندازی شد.

آخرین بروزرسانی Jul 9, 2023 - یکشنبه 18 تیر 1402

منبع: همشهری آنلاین

به "آشنایی با شبکه اجتماعی تردز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شبکه اجتماعی تردز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید