سبک زندگی

هتل گلدن پالاس تفلیس، اقامتگاهی لوکس و باکیفیت در منطقه محبوب شهر

هتل گلدن پالاس از هتل های لوکس و باکیفیت در شهر تفلیس است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل های تفلیس محبوبیت دارد و مسافران از نقاط مختلف دنیا در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می نمایند.

20 شهریور 1402

توصیه هایی برای کاهش صدا های آزاردهنده در محل زندگی

سروصدا هایی که از خیابان یا خانه همسایگان به داخل منزل می آید در کنار تکاپو و بازی بچه ها به یکی از مسائل آپارتمان نشینی تبدیل شده است.

31 مرداد 1402

کلید زندگی طولانی تر

پیاده روی روزانه برای تقویت سلامت و کاهش خطرات سلامتی راهی مناسب شناخه شده است. با محبوب شدن دستگاه های پوشیدنی همراه با گام شمار شمارش تعداد قدم هایی که هر روز برداشته می شود تبدیل به یک ترند محبوب شده است. با این وجود، هنوز در مورد تعداد گام های برداشته...

24 مرداد 1402

بیماری نقرس؛ از خطرات تا روش های درمان

بیماری نقرس، حالت دردناکی تر از بیماری آرتریت است. آیا به تازگی متوجه درد، تورم، قرمزی و دیگر علائم بیماری نقرس شده اید؟

22 مرداد 1402

شش راه برای نابودی چربی شکم

شکم از اعضای بدن است که به سرعت چربی آن را با عدم تحرک و مصرف غذا های ناسالم فرا می گیرد. در این مطلب به شما عزیزان 6 راه حل ساده خانگی را می گوییم که با انجام مستمر آن ها می توانید شکم تان را صاف کنید.

16 مرداد 1402

چه کسی بیشتر شبیه ارنست همینگوی است؟

رویداد سالانه روزهای همینگوی در فلوریدا برگزار گردید و طبق معمول با رقابت بیش از 100 نفر برای کسب جایزه بیشترین شباهت به این نویسنده مطرح و برنده نوبل ادبیات همراه بود. در نهایت مردی به نام گریت مارشال به عنوان برنده نهایی انتخاب شد.

3 مرداد 1402

حضور یک هیات تجاری از استان جی لین چین در تهران

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران نوشت: بنابر اعلام معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران، یک هیات تجاری از استان جی لین چین روز یکشنبه 28 خردادماه 1402 با حضور در تهران با فعالان مالی کشورمان ملاقات و گفت وگو می نمایند.

21 خرداد 1402

نسخه یکتای مینی کانتریمن کوپر اس ال 4 انچارتد

مینی کانتریمن کوپر اس ALL4 انچارتد ادیشن یکی از مدل های خودروی مینی کانتریمن است که به وسیله شرکت بی ام و در سال 2021 معرفی شده است. این خودرو، یک خودروی کراس اوور با امکانات و ویژگی های خاص است.

18 خرداد 1402

طراحی خانه مدرن، نمونه مجذوب کننده خانه های لاکچری

تأمین راحتی و امنیت خانواده، بهینه سازی فضای کاربردی و بهره وری از فضا و افزایش حس فضای بزرگ تر تنها با طراحی خانه های مدرن امکان پذیر است.

19 اردیبهشت 1402

برای جلوگیری از ریزش مو چه بخوریم؟

ریزش مو به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد. در حالت کلی برای جلوگیری از ریزش مو سه فاکتور مراقبت از مو، اصلاح عادات غذایی و اصلاح سبک زندگی می تواند بسیار مفید باشد. در این مطلب به سوال پرتکرار برای جلوگیری از ریزش مو چه بخوریم پاسخ داده شده است.

13 اردیبهشت 1402

معرفی 8 مکان تفریحی در 4 گوشه ایران

اگر از کسی که اهل ایرانگردی است بپرسید که برترین مکان تفریحی ایران کجاست شاید جواب معین و قطعی به شما ندهد چون جوابی برای این سوال وجود ندارد. هر جای ایران زیبایی های خاص خود را دارد. قطعا نمی توان گفت ایران زیباترین طبیعت را در دنیا دارد، اما چیزی که درباره...

19 فروردین 1402

واکنش گوگوش به نقدها از بیلبورد خبرساز

انتشار تصویر تبلیغ عطر گوگوش، خواننده مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی موجی از انتقاد ها را در فضای مجازی برانگیخت تا آنجا که واکنش این هنرمند معروف را در پی داشت.

10 فروردین 1402

مواردی که باید هنگام انتخاب تخت خواب در نظر بگیرید

در دکوراسیون اتاق خواب ها ، راحتی نسبت به سایر اتاق های فضاهای نشیمن اولویت بسیار بیشتری دارد. انتخاب تخت خواب مناسب که در افزایش کیفیت خواب نقش دارد ، هم از نظر یکپارچگی دکور و هم از نظر راحتی مهم است. با توجه به احتیاج خود یک محصول مناسب انتخاب کنید و...

7 فروردین 1402

نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023

زندگی در خانه ای یکپارچه و هماهنگ چه از لحاظ طراحی و چه از نظر اتصال دستگاه های هوشمند آن نه تنها شادابی و حس رضایت همیشگی را در پی دارد بلکه می تواند انجام کارهای خانه را تا حد زیادی به عملی راحت و آسان تر از همواره تبدیل کند. شرکت سامسونگ در نمایشگاه...

28 اسفند 1401

آجیل خاص برای مزه مهمانی های نوروز؛ معرفی 12 آجیل

قرن هاست که فرهنگ های سراسر دنیا از درست کردن و خوردن آجیل لذت می برند و امروزه هم این میان وعده های خوشمزه همچنان محبوب هستند. چه دنبال اضافه کردن یک طعم و مزه خاص به نوروز خودتان هستید و چه دنبال فواید و مزایای یک میان وعده خوشمزه هستید، آجیل و مشتقاتش...

25 اسفند 1401

خانه تکانی اتاق خواب تنها در یک روز!

خانه تکانی اتاق خواب برای عید نوروز ریزه کاری های زیاد دارد. اتاق خواب یکی از آن بخش های مهم خانه است که تمیز کردن آن معمولاً در ابتدای لیست خانه تکانی عید قرار گرفته است.

19 اسفند 1401

قانون 60، 30، 10 چیست و چگونه از آن در انتخاب رنگ دکوراسیون استفاده می گردد؟

10-30-60 یک قانون جالب است که به شما یاری می نماید از ترکیب رنگ های مختلف برای طراحی محیط زندگی خود بهره ببرید. این قانون ساده می تواند تعادل و هارمونی را در هر فضایی ایجاد کند. برای اینکه با قانون 60-30-10 و نحوه کارکرد آن در دکوراسیون آشنا شوید، مقاله امروز خبرنگاران...

9 اسفند 1401

هزینه های پنهان سفر و مدیریت بودجه آن

اگر شما برای یک بطری شیر به مغازه های زیادی سفر نموده اید، وقتی در جاده ها هستید، هزینه های اضافی را در هر گوشه ای می بینید. شما احتمالا راه سختی آموخته اید که یکی از اینها بلیط های 1 دلار است که هرگز تنها یک دلار هزینه نمی کند. بنابراین با توجه به این موضوع،...

3 بهمن 1401

دکوراسیونی متفاوت با تختخواب های کم ارتفاع

تختخواب مهم ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب است. تقریبا زیبایی اتاق خواب به آن بستگی دارد. با انتخاب تختی متفاوت و خلاقانه می توانید فضایی منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید.

28 آذر 1401

لیفت شقیقه به چه روشی ماندگاری بیشتری دارد؟

با بالا رفتن سن، بافت های صورت شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و این می تواند باعث افتادگی صورت شما گردد. افتادگی پوست در ناحیه شقیقه نیز یکی از این مسائل است که می تواند ظاهری افتاده به چهره بدهد و گوشه چشم را به سمت پایین بکشد و منجر به سست و بیحال...

29 آبان 1401
تعداد: (60)