دکوراسیونی متفاوت با تختخواب های کم ارتفاع

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تختخواب مهم ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب است. تقریبا زیبایی اتاق خواب به آن بستگی دارد. با انتخاب تختی متفاوت و خلاقانه می توانید فضایی منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید.

دکوراسیونی متفاوت با تختخواب های کم ارتفاع

به گزارش همشهری، این روز ها بیشتر افراد در آپارتمان زندگی می نمایند و به دلیل کوچک بودن فضای خانه از اینکه دکوراسیون اتاق خواب باب میلشان نیست گلایه دارند، این در حالی است که در سبک زندگی مینیمال می توان در این فضای کم هم زیباترین طراحی را خلق کرد.

اگر دنبال سبک خاصی هستید می توانید از تخت های کم ارتفاع و حتی بدون پایه یا فراتر از آن از تشک های مختلف، اما زیبا و خاص به جای تخت در اتاق خواب بهره ببرید.

گاهی ما ایرانی ها بیشتر تمایل داریم روی زمین بخوابیم، زیرا دراز کشیدن در چنین حالتی برایمان حس نوستالژیک دارد یا بودجه کافی برای خرید تختخواب نداریم در حالی که یک خوش خواب راحت و روتختی و بالش و کوسن می توانیم اتاقی شگفت انگیز داشته باشیم. شک نکنید گاهی با چیدمانی درست یک تخت بدون پایه حتی از مدل های پایه دار هم زیباتر است.

اگر گمان می کنید که با چنین چیدمانی اتاقتان چشمگیر و زیبا نخواهد شد سخت در اشتباهید. با تماشا چند عکس مختلف با این نوع دکوراسیون آشنا شوید. بی شک نظرتان جلب خواهد شد.

منبع: فرارو

به "دکوراسیونی متفاوت با تختخواب های کم ارتفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیونی متفاوت با تختخواب های کم ارتفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید