مد و زیبایی

حضور یک هیات تجاری از استان جی لین چین در تهران

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران نوشت: بنابر اعلام معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی تهران، یک هیات تجاری از استان جی لین چین روز یکشنبه 28 خردادماه 1402 با حضور در تهران با فعالان مالی کشورمان ملاقات و گفت وگو می نمایند.

21 خرداد 1402

واکنش گوگوش به نقدها از بیلبورد خبرساز

انتشار تصویر تبلیغ عطر گوگوش، خواننده مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی موجی از انتقاد ها را در فضای مجازی برانگیخت تا آنجا که واکنش این هنرمند معروف را در پی داشت.

10 فروردین 1402

خانه تکانی اتاق خواب تنها در یک روز!

خانه تکانی اتاق خواب برای عید نوروز ریزه کاری های زیاد دارد. اتاق خواب یکی از آن بخش های مهم خانه است که تمیز کردن آن معمولاً در ابتدای لیست خانه تکانی عید قرار گرفته است.

19 اسفند 1401

هزینه های پنهان سفر و مدیریت بودجه آن

اگر شما برای یک بطری شیر به مغازه های زیادی سفر نموده اید، وقتی در جاده ها هستید، هزینه های اضافی را در هر گوشه ای می بینید. شما احتمالا راه سختی آموخته اید که یکی از اینها بلیط های 1 دلار است که هرگز تنها یک دلار هزینه نمی کند. بنابراین با توجه به این موضوع،...

3 بهمن 1401

تصاویر ، تختخواب طلاکاری شده که فرعون با خود به گور برد

وقتی باستان شناس بریتانیایی مقبره فرعون مشهور مصر را گشود، با صحنه ای شگفت آور روبرو شد؛ مقبره ای شاهانه که آثار تاریخی درون آن می درخشیدند.

12 آبان 1401

الزام اصناف، مراکز و اماکن عمومی به خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی

خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی صنوف، مراکز و اماکن عمومی الزامی اعلام شده است.

9 مهر 1401

آرایش خود را با لباستان ست کنید

گاهی استفاده از قواعد و قوانین کوچک در مد و زیبایی آنقدر نقش مهمی را ایفا می نمایند که حتی باورمان نمی گردد. یکی از این قواعد و اصول، ست کردن آرایش با رنگ لباس است.

11 مرداد 1401

همه دلیل های ریزش مو در بچه ها

دلیل ریزش مو در بچه ها می تواند بسیار ساده و بدون خطر و یا بسیار جدی و خطرناک باشد.

3 مرداد 1401

5 خاصیت مهم مکمل روی (زینک) که احتمالا نمی دانید

روی (زینک)، یک ریزمغذی لازم است که تقریباً بر همه جنبه های سلامتی تأثیر دارد. ضروری بودن روی به این معنی است که بدن نمی تواند آن را فراوری یا ذخیره کند. بنابراین، احتیاج به این ماده مغذی باید به وسیله مصرف غذاها یا دریافت مکمل روی تأمین گردد.

20 تیر 1401

این چند مدل مانتو را حتما در کمد خود داشته باشید

با رسیدن روزهای گرم بهاره و در پیش بودن تابستان، مدل مانتو نخی تازه زنانه، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آیتم های لباس خانم های شیک پوش ایرانی شده است.

3 تیر 1401

خواص کیوی برای سلامتی

خواص کیوی برای سلامتی بسیارند. به عنوان مثال کیوی یکی از بهترین منابع تأمین ویتامین C است. یک فنجان کیوی محتوی 275٪ نیاز روزانه ی افراد به این ویتامین است. فیتوکمیکال های (ترکیبات شیمیایی ساخته شده در گیاهان که خاصیت درمانی دارد) موجود در کیوی همراه...

14 آبان 1400

این پنج اشتباه بهداشتی را بعد از 30 سالگی مرتکب نشوید

در اینجا بزرگترین اشتباهات بهداشتی بعد از سن 30 سالگی بیشتر معرفی شده است:

17 مهر 1400

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو (و مقایسه آن با دیگر روش های ترمیمی)

زیبایی ابروها یکی از اصلی ترین رکن های جذابیت صورت است و در سال های اخیر روش های زیادی برای ترمیم و اصلاح فرم ابروها ارائه شده است. میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو یکی از ترندترین روش های ترمیم و زیبایی ابرو است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته...

2 شهریور 1400

کومان: پیکه حق انتقاد دارد، حضور راموس به سود رئال است

رونالد کومان در واکنش به نقدها جرارد پیکه از مدیران باشگاه بارسلونا مدعی شد که او حق دارد در این باره اظهارنظر کند و حضور راموس در میدان را به سود رئال مادرید خواند.

4 آذر 1399

ماجرای فروش داغ محصولات آرایشی تقلبی و قاچاق چیست؟

مدیرعامل مهد کار آفرینی پگاه پایا، در خصوص نحوه فروش محصولات آرایشی قاچاق در کشوراظهار داشت: آرایشگران، یکی از اصنافی بودند که در دوران کرونا، به شدت آسیب دیدند، به طوری که بعضی از آنها مجبور شده اند شغل و حرفه خود را رها نموده و سراغ کار دیگری...

3 آذر 1399

دانلود با کیفیت ترین عکس از ماه

اندرو مک کارتی، با نگاهی به وضوح تصویر به عکاسی از ماه پرداخته است. این تصویر 85 مگاپیکسلی درست در حیاط پشتی منزل مک کارتی گرفته شده و تمام جزئیات باشکوهی را که انتظار می رود نشان می دهد. در حقیقت، می توان ساعت ها بر روی تصویر خیره شد تا تمام دهانه ها و نشانه...

5 آبان 1399

40 متن عاشقانه کوتاه؛ جملات زیبا برای همسر یا عشق زندگی

بسیاری از افراد به دنبال متن عاشقانه کوتاه برای ابراز احساسات خود به معشوق هستند؛ از شعر عاشقانه صبح بخیر گرفته تا اشعار عاشقانه مولانا! حسن جملات عاشقانه در این است که زیبایی های عاشقی را در کمترین تعداد واژه به تصویر می کشند.

30 مهر 1399

کویر بهاباد میزبان علاقمندان به مسیریابی گردشگری می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کویر بهاباد میزبان علاقمندان به مسیریابی گردشگری می گردد.

10 مهر 1399

مربی استقلال: بدشانس بودیم، حق مان مقابل شهر خودرو پیروزی بود، ما یکی از همدل ترین تیم ها هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم موقعیت های زیادی روی دروازه شهر خودرو خلق کرده و حقش کسب سه امتیاز بازی بوده است.

10 مهر 1399

برج شیخ شبلی؛نمادی از تاریخ شهرستان دماوند

برج شبلی یکی از نمونه های شاخص شیوه معماری و اوج هنر در ایران بعد از اسلام است.

4 شهریور 1399
تعداد: (22)