روانشناسی

ماسوله؛ سیاره ای در مه

طرح شدن مجدد پرونده منظر فرهنگی ماسوله در اجلاسیه سال آینده یونسکو و حفظ سهمیه آن، خبر مسرت بخشی در دل میراث دوستان ایجاد کرد.

6 مهر 1402

زمان خواب ضریب هوشی شمارا افشا می کند

سحرخیزها زودتر از خواب بیدار می شوند در حالی که شب زنده دارها تا دیروقت بیدار می مانند و هر کدام از این افراد، قسمتی از روز در بهترین احساس ممکن هستند، بنابراین آن زمان را برای خود طولانی تر می کنند.

5 مهر 1402

جزئیات صدای انفجار در زاهدان ؛ یک نفر کشته شد ، مردم وحشت زده شدند

برخی منطقه ها زاهدان نیمه شب با صدای مهیبی از خواب بیدار شدند پیگیری ها نشان می دهد این صدا ناشی از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان معلم بوده است.

29 شهریور 1402

با این 5 نشانه سلامت کلیه شما در خطر است

مراقبت از کلیه ها برای سلامت کلی لازم است زیرا این اندام های حیاتی نقش مهمی در حفظ سلامت دارند.

28 شهریور 1402

چرا ما از بوی باد معده خودمان خوشمان می آید، ولی از دیگران نه؟

شاید از این واقعیت مطلع نباشید، اما بدن شما تا 25 بار در روز، ازجمله 3 تا 5 بار در طول خواب، گاز معده دفع می نماید. اما آیا تا به حال به این فکر نموده اید که چرا باد شکم خودمان را دوست داریم و باد معده دیگران برایمان ناخوشایند و چندش آور است؟

30 مرداد 1402

خواص درمانی عناب چیست؟

در تمامی فصول سال می توانید به عناب دسترسی داشته باشید اما به سراغ آن نمی روید.

23 مرداد 1402

شش راه برای نابودی چربی شکم

شکم از اعضای بدن است که به سرعت چربی آن را با عدم تحرک و مصرف غذا های ناسالم فرا می گیرد. در این مطلب به شما عزیزان 6 راه حل ساده خانگی را می گوییم که با انجام مستمر آن ها می توانید شکم تان را صاف کنید.

16 مرداد 1402

ورزش های مضر برای فشار خون بالا و پایین ، ورزش های مناسب برای کسانی که فشار خون دارند

ورزش بخش مهمی از پازل سلامت جسم و روان است، اما برای افرادی که دچار عوارضی هستند می تواند خطراتی داشته باشد. در ادامه با ورزش های مناسب و نامناسب برای کسانی که فشارخون دارند آشنا می شوید.

27 تیر 1402

این مواد غذایی خوشمزه آلزایمر را ضربه فنی می نماید ، 6 راه پیشگیری از آلزایمر را بدانیم

آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد. در اینجا شش راه برای جلوگیری از این شرایط ناتوان کننده و محافظت از سلامت مغز ارائه می گردد.

4 تیر 1402

چرا شب زنده دارها زودتر از سحرخیزها می میرند؟

محققان می گویند افراد شب زنده دار بیشتر از سحرخیزها در معرض خطر مرگ قرار دارند، اما نه به علت این که دیر می خوابند.

29 خرداد 1402

سردرد ناشی از تومور مغزی چگونه است؟

تجربه درد هر بیمار منحصر به فرد است، اما سردردهای مرتبط با تومورهای مغزی معمولاً ثابت هستند و در شب یا در اوایل صبح بدتر می شوند.

1 خرداد 1402

برای جلوگیری از ریزش مو چه بخوریم؟

ریزش مو به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد. در حالت کلی برای جلوگیری از ریزش مو سه فاکتور مراقبت از مو، اصلاح عادات غذایی و اصلاح سبک زندگی می تواند بسیار مفید باشد. در این مطلب به سوال پرتکرار برای جلوگیری از ریزش مو چه بخوریم پاسخ داده شده است.

13 اردیبهشت 1402

تصاویر ، اجاره سرسام آور عمارت 5 میلیون پوندی رونالدو ، قصر باشکوهی که جورجینا در آن گم شد

رونالدو میخواهد عمارت بزرگ خود در مادرید را که در طول 9 سال حضور خود در رئال مادرید در آنجا زندگی می کرد، با قیمتی گزاف اجاره دهد.

30 فروردین 1402

این قهوه موجب دیابت و بیماری قلبی می گردد!

این مطالعه نشان می دهد که کم خوابی یک شبه باعث افزایش گلوکز خون و پاسخ غیرطبیعی انسولین در صبح نمی گردد، اما قهوه سیاه غلیظ یک ساعت پس از بیدار شدن باعث افزایش 50 درصدی سطح گلوکز خون می گردد.

29 فروردین 1402

رحمتی: به جوان ها بازی می دهم تا به فوتبال ایران یاری کنم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هر تیمی مثل نساجی سرمایه طرفدار را ندارد.

26 فروردین 1402

چرا برخی افراد همواره دیر می نمایند؟

دیرکردن عادتی است که انگار بعضی ها نمی توانند آن را از سرشان بیندازند. همگی ما کسی را می شناسیم که انگار هرگز وقت شناس نیست، چه در رسیدن به قرار ناهار عاشقانه و چه در رسیدن به جلسه کاری. اما آیا می توان علت دیرکردن همیشگی بعضی افراد را پیدا کرد؟

19 فروردین 1402

خطر مسمومیت مرگبار با مصرف قارچ های سمی؛ علائم مسمومیت را بشناسید

با مصرف قارچ های سمی علائم مسمومیت 4 تا 5 ساعت و گاهی تا 24 ساعت به صورت تهوع، استفراغ، اسهال، شکمدرد، بی حالی، عطش، سرگیجه و همچنین عوارض روحی مانند توهم، خواب آلودگی، تشنج یا بی قراری ظاهر می شود.

18 فروردین 1402

مواردی که باید هنگام انتخاب تخت خواب در نظر بگیرید

در دکوراسیون اتاق خواب ها ، راحتی نسبت به سایر اتاق های فضاهای نشیمن اولویت بسیار بیشتری دارد. انتخاب تخت خواب مناسب که در افزایش کیفیت خواب نقش دارد ، هم از نظر یکپارچگی دکور و هم از نظر راحتی مهم است. با توجه به احتیاج خود یک محصول مناسب انتخاب کنید و...

7 فروردین 1402

خنده هایی که نشان از بیماری دارند!

خنده می تواند به مقابله با اتفاقات ناراحت کننده یاری کند. برای مثال اگر اشتباه نابخردانه ای از شما سر بزند و در چنین شرایطی بخندید، فشار روانی ناشی از آن اشتباه بر شما کمتر خواهد شد چرا که توانسته اید با خندیدن در این موقعیت خاص، خودتان را جدی نگیرید و...

24 اسفند 1401

خانه تکانی اتاق خواب تنها در یک روز!

خانه تکانی اتاق خواب برای عید نوروز ریزه کاری های زیاد دارد. اتاق خواب یکی از آن بخش های مهم خانه است که تمیز کردن آن معمولاً در ابتدای لیست خانه تکانی عید قرار گرفته است.

19 اسفند 1401
تعداد: (79)