سلامتی و پزشکی

این افراد نباید انار مصرف نمایند ، طبع انار سرد است یا گرم؟ ، خواص و مضرات انار که بهتر است بدانید

انار میوه ای است سرشار از ویتامین و به دلیل داشتن آهن و سایر عناصر دیگر دیر هضم است. با ما همراه شوید تا با خواص خوردن انار و البته مضرات آن بیشتر آشنا شوید.

17 مهر 1402

ماسوله؛ سیاره ای در مه

طرح شدن مجدد پرونده منظر فرهنگی ماسوله در اجلاسیه سال آینده یونسکو و حفظ سهمیه آن، خبر مسرت بخشی در دل میراث دوستان ایجاد کرد.

6 مهر 1402

زمان خواب ضریب هوشی شمارا افشا می کند

سحرخیزها زودتر از خواب بیدار می شوند در حالی که شب زنده دارها تا دیروقت بیدار می مانند و هر کدام از این افراد، قسمتی از روز در بهترین احساس ممکن هستند، بنابراین آن زمان را برای خود طولانی تر می کنند.

5 مهر 1402

جزئیات صدای انفجار در زاهدان ؛ یک نفر کشته شد ، مردم وحشت زده شدند

برخی منطقه ها زاهدان نیمه شب با صدای مهیبی از خواب بیدار شدند پیگیری ها نشان می دهد این صدا ناشی از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان معلم بوده است.

29 شهریور 1402

با این 5 نشانه سلامت کلیه شما در خطر است

مراقبت از کلیه ها برای سلامت کلی لازم است زیرا این اندام های حیاتی نقش مهمی در حفظ سلامت دارند.

28 شهریور 1402

ماجرای درمان بیماری با بوی نان

در محله های اعیان نشین تهران قدیم مثل امامزاده یحیی(ع) مردم در خانه هایشان روزانه دو نوبت نان می پختند و بوی نان در خانه هایشان می پیچید. یک دلیلش این بود که تهرانی ها علاقه خاصی به خوردن نان داغ داشتند و دلیل دوم این بود که بوی نان را یکی از عوامل زدودن...

24 شهریور 1402

تصاویر و حرف های پسر معلولی که رتبه 25 کنکور شد ؛ او حتی نمی تواند کتاب را ورق بزند ، اشک های شوق مادر اسماعیل؛ همواره او را نخبه صدا زدم

اسماعیل نصراللهی، دانش آموز مازندرانی، به رغم معلولیت شدید، سال جاری پیروز شد رتبه 25 کنکور را به دست بیاورد.

4 شهریور 1402

ادای احترام به مقام شامخ ابوعلی سینا

به گزارش خبرنگاران در همدان، صبح امروز چهارشنبه همزمان با اول شهریور زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا جمعی از مسئولان استان با حضور در آرامگاه بوعلی سینا به مقام شامخ حکیم هزاره ها، این دانشمند و فیلسوف بزرگ ادای احترام کردند.

1 شهریور 1402

چرا ما از بوی باد معده خودمان خوشمان می آید، ولی از دیگران نه؟

شاید از این واقعیت مطلع نباشید، اما بدن شما تا 25 بار در روز، ازجمله 3 تا 5 بار در طول خواب، گاز معده دفع می نماید. اما آیا تا به حال به این فکر نموده اید که چرا باد شکم خودمان را دوست داریم و باد معده دیگران برایمان ناخوشایند و چندش آور است؟

30 مرداد 1402

هیر به وقت زغال اخته

روستای هیر پرجمعیت ترین روستای منطقه الموت غربی است که هم خانه هایش در پناه صخره های بلند بافت سنتی دارند، هم از نظر فرهنگی دارای رسوم محلی و باغ های چند طبقه با چشم اندازی زیباست؛ آسمان اش هم شب ها پر از ستاره است.

28 مرداد 1402

کلید زندگی طولانی تر

پیاده روی روزانه برای تقویت سلامت و کاهش خطرات سلامتی راهی مناسب شناخه شده است. با محبوب شدن دستگاه های پوشیدنی همراه با گام شمار شمارش تعداد قدم هایی که هر روز برداشته می شود تبدیل به یک ترند محبوب شده است. با این وجود، هنوز در مورد تعداد گام های برداشته...

24 مرداد 1402

خواص درمانی عناب چیست؟

در تمامی فصول سال می توانید به عناب دسترسی داشته باشید اما به سراغ آن نمی روید.

23 مرداد 1402

بیماری نقرس؛ از خطرات تا روش های درمان

بیماری نقرس، حالت دردناکی تر از بیماری آرتریت است. آیا به تازگی متوجه درد، تورم، قرمزی و دیگر علائم بیماری نقرس شده اید؟

22 مرداد 1402

ایرانیان با تاسیس جندی شاپور گوی سبقت را در آموزش عالی از دیگران ربودند

به گزارش خبرنگاران، انتشارات دانشگاه تهران کتاب از جندی شاپور تا دانشگاه تهران؛ درآمدی برتاریخ آموزش عالی در ایران به قلم سید احمدرضا خضری را به چاپ رساند.

19 مرداد 1402

آشنایی با جنگل آمازون

جنگل آمازون به عنوان یکی از بزرگترین منابع طبیعی و محیط های بکر دنیا، در قلب قاره آمریکای جنوبی و در حاشیه رودخانه آمازون واقع شده است. این جنگل از لحاظ میزان، تنوع زیستی و تأثیر بر محیط زیست، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله، به معرفی...

17 مرداد 1402

شش راه برای نابودی چربی شکم

شکم از اعضای بدن است که به سرعت چربی آن را با عدم تحرک و مصرف غذا های ناسالم فرا می گیرد. در این مطلب به شما عزیزان 6 راه حل ساده خانگی را می گوییم که با انجام مستمر آن ها می توانید شکم تان را صاف کنید.

16 مرداد 1402

مستخدم مطب دکتر، یکماه بیماران را ویزیت کرد

اطلاعات آنلاین نوشت: مدیر یک داروخانه در میدان شوش بعد از مشکوک شدن به یک مرد جوان که قصد پس دادن داروهای خریداری شده را داشت ، مراتب را به بازرسان وزارت بهداشت گزارش داد.

9 مرداد 1402

آخرین شرایط سلامت رضا بنفشه خواه از زبان خودش

رضا بنفشه خواه ، هنرمند پیشکسوت کشورمان حدود یک ماه است به علت درد شدید در ناحیه کمر در منزلش در استراحت مطلق به سر می برد

6 مرداد 1402

زمان طلایی صبحانه برای پیشگیری از دیابت چه ساعتی است؟

خوردن صبحانه قبل از ساعت 8صبح از ابتلا به دیابت نوع 2 پیشگیری می کند.

4 مرداد 1402

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی: بچه ها کار 20 برابر مستمری والدینشان عایدی دارند

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره شرایط بچه ها کار در کشور و عایدی بالای آن ها پرداخت و گفت: در حال حاضر 27 سازمان و ارگان متولی ساماندهی بچه ها کار هستند.

27 تیر 1402
تعداد: (384)