هوش مصنوعی

چه خبر از وام سفر؟

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از اجرایی شدن وام سفر و طرح سفر مقرون به صرفه پس از رونمایی از پلتفرم ایران بین تا حدود شش هفت ماه دیگر اطلاع داد.

13 تیر 1402

فراوری موبایل بومی یا مونتاژ؟

وزیر ارتباطات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت بیان کرد که سال جاری بر اساس برنامه، یک میلیون گوشی مالی زیر 100دلار فراوری می گردد. البته مدت هاست که زمزمه هایی از فراوری موبایل های بومی به گوش می رسد. به همین دلیل هیات وزیران سال گذشته آیین نامه ای...

22 خرداد 1402

دو نمونه واقعی از افرادی که به خاطر هوش مصنوعی بیکار شدند!

دیجیاتو نوشت: از زمانی که ابزارهای هوش مصنوعی مولد مثل ChatGPT به معروفیت رسیده اند، خیلی ها نگران آینده شغلی خود هستند. حالا گزارشی تازه نشان داده که این نگرانی ها واهی نبوده و این فناوری ظاهراً همین حالا موجب بیکارشدن بخشی از شاغلان شده است.

17 خرداد 1402

هوش مصنوعی گوگل زنگ خطر را برای چه کسانی به صدا درآورد؟

گوگل در حال نابودی صنعت روزنامه نگاری با استفاده از هوش مصنوعی است؟ با تغییرات بزرگی که در راه هستند چه آینده ای پیش روی رسانه های دیجیتال است؟

26 اردیبهشت 1402

این فیلم را هوش مصنوعی کارگردانی نموده است

انتشار نسخه ای از جنگ ستارگان با استفاده از سبک وس اندرسون که به وسیله هوش مصنوعی ساخته شده کاربران شبکه های اجتماعی را به 2 گروه متفاوت تقسیم نموده است.

11 اردیبهشت 1402

این مدل مرسدس بنز زمانی در ایران هم فراوری می شد

ابتکار تازه مرسدس بنز در این کابین، استفاده از دوربین سلفی می باشد. این دوربین فقط در زمانی که خودرو توقف نموده است، قابل استفاده می باشد. عکس گرفتن و فیلمبرداری از امکانات این دوربین است.

8 اردیبهشت 1402

این ببر یک مشکل بزرگ دارد، گول ظاهرش را نخورید! ، عکس

شاید در نگاه اول طبیعی به نظر برسد اما با کمی دقت می توان ایرادات عکس ببر شکارچی گورخر را پیدا کرد.

3 اردیبهشت 1402

نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023

زندگی در خانه ای یکپارچه و هماهنگ چه از لحاظ طراحی و چه از نظر اتصال دستگاه های هوشمند آن نه تنها شادابی و حس رضایت همیشگی را در پی دارد بلکه می تواند انجام کارهای خانه را تا حد زیادی به عملی راحت و آسان تر از همواره تبدیل کند. شرکت سامسونگ در نمایشگاه...

28 اسفند 1401

آنالیز لپتاپ لنوو Legion 5؛ تقریبا بی نقص، اما گران قیمت

در این مطلب به سراغ نقد و آنالیز لپتاپ لنوو Legion 5 می رویم؛ یک لپتاپ گیمینگ میان رده که قیمت کمتر از دو هزار دلار دارد. ضمن آنالیز نقاط قوت و ضعف لپتاپ لنوو Legion 5، به این موضوع هم می پردازیم آیا خرید این لپتاپ توجیه پذیر است یا خیر.

22 اسفند 1401

آنالیز فرایند های رفتاری کودک با استفاده از هوش مصنوعی ، تشخیص و طبقه بندی سریع تر اختلالات

پژوهشگران بریتانیایی پیروز شدند با استفاده از هوش مصنوعی اختلال های رفتاری بچه ها در محیط مدرسه را شناسایی نمایند. این نخستین باری است که از هوش مصنوعی برای مبارزه با مسائل رفتاری شایع بچه ها استفاده می گردد.

2 دی 1401

آیا همکاری سامسونگ و AMD در معرض خطر واقع شده است؟

گوشی های سری گلکسی S22 در بسیاری از بازارها با چیپست اگزینوس 2200 راهی بازار شدند که این چیپست برای اولین بار از پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری AMD بهره می برد. اما حالا به نظر می رسد همکاری سامسونگ و AMD بر سر این موضوع در معرض خطر واقع شده است و شاید در آینده...

11 آبان 1401

اینتل در حال آماده سازی حداقل 22 پردازنده از نسل 13 است

با توجه به فهرست پردازنده های پشتیبانی شده از مادربردهای Z790 گیگابایت متوجه شده ایم که اینتل حداقل 22 پردازنده از نسل 13 را برای عرضه تدارک دیده است.

24 مهر 1401

چین پیکار تبلیغاتی سالانه امنیت سایبری راه اندازی می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، رویدادهای مهم این رویداد، از جمله مراسم افتتاحیه و اجلاس سران در خصوص امنیت سایبری، در شهر هفی در استان آنهویی در شرق چین برگزار گردید. شعار اصلی این پیکار تبلیغاتی امنیت سایبری برای مردم و به وسیله مردم است که...

18 شهریور 1401

سامسونگ باید مثل اپل و گوگل میان رده های خود را به تراشه های قدرتمندتر مجهز کند

حالا که اپل و گوگل در گوشی های میان رده و اقتصادی خود از تراشه های قدرتمند استفاده می کنند به نظر می رسد سامسونگ هم باید همین کار را انجام دهد.

23 تیر 1401

مدیاتک از سه تراشه تازه با پشتیبانی از امواج میلی متری 5G رونمایی کرد

مدیاتک به تازگی از سه پردازنده تازه رونمایی کرد؛ دایمنسیتی 1050، دایمنسیتی 930 و هلیو G99 که هر سه آن ها در دسته پردازنده های میان رده قرار می گیرند.

13 تیر 1401

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

شانزدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس شروع شد و تا 16 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

12 تیر 1401

اکتیویژن بلیزارد هم برای استفاده از NFT برنامه ریزی می کند

طبق بعضی از شواهد تازه، به نظر می رسد که شرکت اکتیویژن بلیزارد علاقه بازیکنان را به ارز دیجیتال و محصولات مبتنی بر NFT ارزیابی می کند.

24 خرداد 1401

شروع بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا در خاورمیانه

رزمایش 18 روزه دریایی دو سالانه با عنوان رزمایش دریایی بین المللی (IMX / CE) 2022 به رهبری فرماندهی مرکزی نیرو های دریایی آمریکا در خاورمیانه شروع شده است.

24 فروردین 1401

بیانات رهبری باعث دلگرمی فعالان هوش مصنوعی شد

به گزارش خبرنگاران، کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، در مورد بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نخبگان کشور مبنی بر اینکه ایران جز 10 کشور برتر حوزه هوش مصنوعی قرار گیرد، بیانیه ای صادر کرد.

18 دی 1400

ربات های روانشناس روانه بیمارستان ها شدند

ربات ها بخش های زیادی از زندگی امروز انسان ها را به خود اختصاص داده اند. درواقع ربات ها از مدارس تا بیمارستان ها را تسخیر نموده اند و اکنون خبر رسیده است که گروهی از ربات ها برای روحیه بخشی به بچه ها راهی بیمارستان بچه ها UCLA Mattel شده اند.

20 شهریور 1399
تعداد: (21)