این فیلم را هوش مصنوعی کارگردانی نموده است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، انتشار نسخه ای از جنگ ستارگان با استفاده از سبک وس اندرسون که به وسیله هوش مصنوعی ساخته شده کاربران شبکه های اجتماعی را به 2 گروه متفاوت تقسیم نموده است.

این فیلم را هوش مصنوعی کارگردانی نموده است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، به نقل از هالیوود ریپورتر، تریلری با عنوان کشتارگاه کهکشانی که به وسیله کامپیوتر ساخته شده و از سبک وس اندرسون تقلید نموده در فضای مجازی با بازخوردهای متفاوتی روبرو شد.

یک کلیپ که در یوتیوب منتشر شده قطعه ای از کشتارگاه کهکشانی را به سبک وس اندرسون ارایه می نماید تا نشان دهد اگر این کارگردان قرار بود جنگ ستارگان بسازد چطور چیزی از آب درمی آمد.

ویژگی های فرضی زیادی از سبک اندرسون که وی با آنها شناخته می گردد از جمله تقارن اجزا، رنگ های پاستلی، روایت های طعنه آمیز، جزییات دقیق و طنز بی نظیر از جمله خصوصیاتی هستند که سعی شده در این تریلر مورد توجه قرار بگیرد. بازیگران همیشگی فیلم های اندرسون از اسکارلت جوهانسون تا جف گلدبلوم، بیل موری، ادرین برودی، ویلم دفو، اد نورتون، تیموتی شالامه و اوون ویلسون در نقش دارت ویدر هم در این تریلر حضور دارند.

این کلیپ که 2 روز پیش پست شده از دیروز توجه زیادی را در توییتر به خود جلب نموده است و به وسیله میلیون ها نفر دیده شده است. کاربران نظرات متفاوتی درباره این کلیپ ارایه نموده اند.

بعضی اظهار نموده اند که حتی این فراوری کامپیوتری که به وسیله هوش مصنوعی خلق شده نمی تواند بدتر از فیلم های اخیر جنگ ستارگان باشد که به وسیله دیزنی/لوکاس فیلم فراوری شده اند. این دسته از کاربران که نظر مثبت نسبت به این فیلم داشتند این ایده را که وس اندرسون بخواهد فیلمی از جنگ ستارگان را کارگردانی کند، پسندیده اند.

اما عده ای هم با این ایده مخالفت نموده اند و به ویژه انتقادهایی در استفاده از هوش مصنوعی برای خلق محتوای سینمایی زیاد بوده است. از جمله کاربری که نوشته است: شما هم فیلم جنگ ستارگان و هم سبک وس اندرسون را با استفاده از مزخرفی به نام هوش مصنوعی نابود کردید.

کاربر دیگری هم نوشته است: هوش مصنوعی هرگز نمی تواند صمیمیت احساس، بیان و انسانیت ارایه شده به وسیله وس اندرسون را درک کند. تمام چیزی که به وسیله هوش مصنوعی خلق می گردد تمسخر ساختار تصویر است. نه درکی از میزانسن دارد و نه چیزی حس می نماید.

پیش از این تریلر، از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویری مرتبط با هری پاتر، خلق چهره ورزشکاران و سلبریتی ها و رهبران دنیا استفاده شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "این فیلم را هوش مصنوعی کارگردانی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فیلم را هوش مصنوعی کارگردانی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید