کنایه جدیدی به وزیر ورزش: جواب تلفنم را ندادند، الان با کت و شلوار ایستادند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: وقتی من و دبیر با رد صلاحیت رو به رو شدیم، پیگیری کردم و بارها با در بسته وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک رو به رو شدم که امروز با کت و شلوار اینجا ایستادند.

کنایه جدیدی به وزیر ورزش: جواب تلفنم را ندادند، الان با کت و شلوار ایستادند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آریابلاگ، عباس جدیدی، پیشکسوت کشتی کشورمان در موقع رونمایی از تندیسش ضمن یادآوری درگذشت مهراد میناوند و علیرضا انصاریان گفت: امیدوارم شر ویروس منحوس کرونا هر چه زودتر از روی زمین کم گردد.

وی تاکید نمود: وقتی من و علیرضا دبیر با رد صلاحیت رو به رو شدیم، شوکه شدم و پیگیری کردم و بارها با در بسته وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک رو به رو شدم که امروز با کت و شلوار اینجا ایستادند. تلفن ها هم پاسخ داده نشد. به قول موحد دل پر خونی دارم .

جدیدی توضیح داد: به عنوان یک عضو کوچک از جامعه حقوقی کشور خلا وجود یک محکمه تخصصی در ورزش را احساس می کنم و از رئیسی، رئیس قوه قضاییه تقاضا دارم که در برپایی دادگاه تخصصی ورزش به جد دستور دهند. انسجام بین ورزش و ورزشکار که همواره شعار آن داده می گردد، پرهیز از سلیقه کاری ها و انسجام کمیته انضباطی محقق نمی گردد جز با محاکم قضایی ورزش.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ آریابلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کنایه جدیدی به وزیر ورزش: جواب تلفنم را ندادند، الان با کت و شلوار ایستادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه جدیدی به وزیر ورزش: جواب تلفنم را ندادند، الان با کت و شلوار ایستادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید