پاپی: کشتی فرنگی ایران در المپیک 2024 نتیجه می گیرد، کلاس های حضوری مربیگری در آلمان شروع شده است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ایران تیم خوبی دارد و من فکر می کنم در المپیک بعدی (2024) تیم ایران نتایج خوبی کسب کند.

پاپی: کشتی فرنگی ایران در المپیک 2024 نتیجه می گیرد، کلاس های حضوری مربیگری در آلمان شروع شده است

عبدالمحمد پاپی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آریابلاگ در خصوص اینکه آیا می تواند برای تیم ملی آلمان در مسابقات رسمی کشتی بگیرد؟، گفت: دو سال و نیم است که برای زندگی به این کشور آمده ام، قصد کشتی دریافت دارم اما چون هنوز پاسپورت آلمان را نگرفته ام نمی توانم برای تیم ملی این کشور کشتی بگیرم، ولی امکان حضور در بوندس لیگا برایم فراهم است.

وی ادامه داد: سال اول در تیم شیاطین سرخ بودم که دوم شدیم، سال دوم هم برای تیم گلادیاتورها کشتی گرفتم که جزو هشت تیم برتر آمدیم. سال جاری هم اگر بوندس لیگا برگزار گردد، حتما کشتی می گیرم.

پاپی که در دو مسابقه آسیایی و جام جهانی برای تیم ملی فرنگی ایران کشتی گرفته، با اعلام اینکه تا المپیک 2024 قصد کشتی دریافت دارد، گفت: اگر پاسپورت آلمان را بگیرم، حتی برای حضور در این المپیک هم کوشش خواهم کرد، ضمن اینکه قصد ادامه کشتی را تا المپیک 2024 دارم. در این مدت هم هرگز از کشتی فاصله نگرفته ام. از من برای حضور در اردوی تیم ملی آلمان دعوت نموده اند. قراردادی کاری با فرانک استابلر که سه طلای جهانی دارد، دارم و با هم تمرین می کنیم. این برای من هم خوب است که از فرم مطلوب خارج نشوم. شاید هم بتوانیم سال آینده برای آلمان در مسابقات اوزان غیرالمپیکی نروژ کشتی بگیرم.

این فرنگی کار همچنین با اشاره به شرایط تیم ملی کشتی فرنگی ایران تاکید نمود: ایران تیم خوبی دارد، نسل بسیار خوبی اکنون در تیم ملی هستند. هرچند برای المپیک پیش رو هم اگر همه چیز نرمال باشد، آنها شانس مدال دارند، اما من فکر می کنم در المپیک بعدی (2024) آنها به نتیجه برسند. برای این دوره ایران شانس طلای المپیک شاید زیاد نباشد، اما کشتی ورزش بی رکوردی است، یکی دو نفر از کشتی گیران اکنون برای کسب مدال در المپیک شایستگی دارند.

پاپی با اشاره به حضورش در کلاس مربیگری آلمان در ایام کرونا گفت: هفته گذشته یک دوره کلاس مربیگری حضوری به انجام رسید که من هم در آن شرکت کردم. این کلاس با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری برگزار گردید، نمی گردد که کشتی را به کل تعطیل کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاپی: کشتی فرنگی ایران در المپیک 2024 نتیجه می گیرد، کلاس های حضوری مربیگری در آلمان شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپی: کشتی فرنگی ایران در المپیک 2024 نتیجه می گیرد، کلاس های حضوری مربیگری در آلمان شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید