وان پلاس روی یک ساعت هوشمند با برند نورد کار می نماید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، اینطور که به نظر می رسد وان پلاس در حال حاضر مشغول ساخت یک ساعت هوشمند نو از برند نورد است که به احتمال زیاد باید محصولی میان رده با قیمت عالی و قابلیت های نسبتا خوب باشد.

وان پلاس روی یک ساعت هوشمند با برند نورد کار می نماید

وان پلاس میخواهد به زودی از یک ساعت هوشمند نو از سری نورد رونمایی کند تا بدین ترتیب محصولات سری نورد را بیشتر توسعه دهد. در حال حاضر شرکت چینی فقط گوشی هوشمند از این برند فراوری نموده اما میخواهد در آینده ای نزدیک، از یک ایربادز بی سیم و بعلاوه یک ساعت هوشمند نیز رونمایی کند. سری نورد از آن جایی که میان رده های وان پلاس را شامل می گردد، بنابراین انتظار می رود ساعت هوشمند یا ایربادزی که قرار است تحت عنوان این برند راهی بازار گردد قیمت مناسب، کارایی بالا و کیفیت مطلوبی داشته باشد.

طبق گزارش های نو منتشر شده، ساعت هوشمند نوی که وان پلاس مشغول ساخت آن است احتمالا طی ماه های آینده با قیمت 10.000 روپیه (130 دلار) راهی بازار هندوستان خواهد شد. جایی که شرکت چینی هواداران بسیار زیادی دارد. وان پلاس در حال حاضر یک ساعت هوشمند خوب هم در سبد محصولات خود دارد که گفته می گردد محصول مورد انتظار از برند نورد بسیاری از قابلیت های آن را در خود خواهد داشت که از جمله این موارد می توان به نمایشگر لمسی رنگی، سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، پایش فعالیت های مختلف بدن از جمله خواب و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. با توجه به گزارش منتشر شده در این زمینه، یک سری قابلیت ها نظیر کنترل اعلانات و رسانه هم در این ساعت قرار خواهد داشت که این روزها در تقریبا می توان گفت همه ساعت های هوشمند نو و معروف وجود دارد.

وان پلاس یکی از معروف ترین شرکت های چینی فراورینماینده گوشی ها و لوازم الکترونیکی هوشمند به شمار میرود که البته نام آن را در بازار غالبا به خاطر گوشی های هوشمندش می شناسیم. چرا که شرکت چینی فعالیت خیلی گسترده ای در دیگر زمینه ها ندارد. گوشی های هوشمند این شرکت هم تا چند سال قبل فقط شامل پرچم دار می شد. به این صورت که هر سال تعداد انگشت شماری محصول با برند وان پلاس در دسترس قرار می گرفتند اما تمام آن ها واقعا گوشی های قدرتمند، باکیفیت و منحصر بفردی بودند که توانستند در مدت زمان کوتاهی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب نمایند.

وان پلاس اما برای اینکه بتواند با رقبای قدرتمندی چون سامسونگ، شیائومی و … به رقابت بپردازد، مجبور گردد گوشی هایی میان رده با قیمت کمتر را نیز طراحی و راهی بازار کند. در نتیجه تصمیم گرفت سری نورد را پایه گذاری کند که این روزها در واقع برند میان رده وان پلاس محسوب می گردد. گوشی های سری نورد مجموعه ای کامل از تمام آن چیزی است که از یک پرچم دار مالی سراغ دارید. اگرچه روی کاغذ فقط نام میان رده را یدک می کشند. محصولاتی که از همه لحاظ واقعا عالی هستند و می توانند احتیاج عده زیادی از کاربران را رفع نمایند. (البته منظورمان سری نورد است و نه نورد N یا CE).

با این حال انتظار می رود ساعت هوشمند وان پلاس هم دقیقا همان چیزی باشد که گوشی های این شرکت هستند. بنابراین در درجه اول نباید خیلی انتظار بالایی از آن ها داشته باشیم چرا که این محصولات در اصل یک میان رده هستند. متأسفانه از این باید که چه زمانی ساعت هوشمند از برند وان پلاس نورد راهی بازار می گردد اطلاع دقیقی نداریم. بعلاوه نمی دانیم شکل ظاهری این محصول چگونه خواهد بود.

البته طبیعی است چرا که این تقریبا اولین خبری است که در این رابطه در اختیار داریم و باید منتظر بمانیم ببینیم طی روزها یا هفته های آینده، چه خبرهای بیشتری درباره این محصول منتشر می گردد. گفتنی است همانطور که گفته شد، وان پلاس روی یک ایرپادز از برند نورد هم مشغول کار است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و احتمالا در سه ماه دوم سال جاری رونمایی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که شرکت چینی بخواهد از این دو محصول در یک رویداد رونمایی کند. بدین ترتیب می توان سه ماه دوم را محتمل ترین تاریخ برای رونمایی از این دو گجت مورد انتظار و بعلاوه یک گوشی هوشمند نو از سوی این شرکت با شارژر بسیار سریع 150 واتی دانست که این روزها خبرهای زیادی در رابطه با آن می شنویم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس روی یک ساعت هوشمند با برند نورد کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس روی یک ساعت هوشمند با برند نورد کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید