مقیمی: تولید خودرو در سال جاری 25 درصد افزایش یافت

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیرعامل ایران خودرو گفت: هدف از اعمال تحریم ها در صنعت خودروسازی ایران این بود که صنعت خودرو متوقف شود، اما با تلاش متخصصان داخلی این صنعت نه تنها متوقف نشده بلکه تولید امسال نسبت به دوره مشابه 25 درصد رشد داشته است.

مقیمی: تولید خودرو در سال جاری 25 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ آریابلاگ، مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو در جریان بازدید از پژوهشگاه خودرو دانشگاه علم و صنعت در جمع وبلاگ آریابلاگ گفت: برای اولین بار است که توانسته ایم بدون استفاده از کارشناسان خارجی همه کار ها را که با استاندارد های روز دنیا قابل رقابت هستند، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ما با دوستان دانشگاه جلسه ای داشته و نیازمندی های خود را مطرح کرده ایم و آن ها نیز قرار است پیش نویس توانمندی های خود را برای ما بفرستند و متناسب با این توانمندی ها نقشه راه را در صنعت خودرو تعطیل کنیم، اضافه کرد: صنعت خودرو از جمله بخش هایی است که از همان روز های اول هدف تحریم قرار گرفت؛ با این وجود دشمن انتظار داشت خودروسازی در کشورمان در سال 97 متوقف شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه امسال تولید ما نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است.

مقیمی گفت: امروز تمام تولید ما به دست مهندسان پرتوان کشورمان اتفاق می افتد، ولی پیش از این تولید به صورت سکوریتی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقیمی: تولید خودرو در سال جاری 25 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقیمی: تولید خودرو در سال جاری 25 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید