مشخصات کامل گوشی گیمینگ پوکو F4 GT

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در یک گزارش نو مشخصات و تصاویر گوشی پوکو F4 GT منتشر شد. از این گوشی هنوز رسما رونمایی نشده است.

مشخصات کامل گوشی گیمینگ پوکو F4 GT

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، قرار است گوشی POCO F4 GT در 26 آوریل (ششم اردیبهشت) برای بازار های جهانی به طور رسمی عرضه گردد. گزارش نو وبسایت آلمانی Winfuture.de تمام تعیینات این دستگاه را فاش نموده است. علاوه بر تعیینات، این گزارش رندر هایی با وضوح بالا از گوشی هوشمند را نیز ارائه می نماید.

گوشی POCO F4 GT دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی +AMOLED FHD است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. این گوشی دارای محافظ گوریلا گلس Victus نیز هست. این گوشی هوشمند متمرکز بر بازی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می نماید.

پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می گردد. بعضی شایعات به ارائه یک نسخه از دستگاه با رم 12 گیگابایتی نیز اشاره نموده اند. انرژی این گوشی به وسیله یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد. این باتری از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

تنظیمات دوربین پشتی POCO F4 GT دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 است. در این گزارش نو هیچ اشاره ای به دوربین های کمکی دستگاه نشده است. اما با توجه به اینکه این مدل یک نسخه تغییر برند از Redmi K50G است، می توان پیش بینی کرد که دوربین اصلی این گوشی در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. می دانیم که گوشی گیمینگ ردمی K50G به طور انحصاری در چین عرضه می گردد، ولی گوشی نو پوکو قرار است روانه بازار های جهانی گردد. به جز این تفاوت، در حالی که گوشی Redmi K50G دارای یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی است، گزارش نو ادعا می نماید که F4 GT دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همانطور که در تصاویر تعیین است، گوشی پوکو F4 GT در سه رنگ زرد سایبری، نقره ای شوالیه و Sleath Black عرضه خواهد شد.

اولین هدفون های TWS پوکو با نام POCO Buds Pro Genshin Impact Edition و اولین ساعت هوشمند آن به نام POCO Watch نیز در کنار POCO F4 GT معرفی خواهند شد. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت این دستگاه ها در دست نیست.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مشخصات کامل گوشی گیمینگ پوکو F4 GT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل گوشی گیمینگ پوکو F4 GT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید