مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، موضوعی که در این متن قصد داریم در خصوص آن نکاتی را ارائه کنیم، مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول است. همان طوری که می دانید یکی از کشورهای همسایه ایران، کشور ترکیه است. این کشور زیبایی های زیادی دارد و نه تنها از ایران بلکه از سراسر دنیا، سالانه افراد زیادی تصمیم می گیرند به روش های مختلف به این کشور زیبا سفر نمایند.

مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول

یکی از روش هایی که می توان برای رفتن به ترکیه و مرکز زیبایی های آن یعنی استانبول انتخاب کرد، قطار است. سفر با قطار همواره هیجانات خاص خود را داشته و اتفاقاتی که در این جهت وجود دارد را هیچگاه نمی توان با هواپیما تجربه کرد. چنانچه شما نیز قصد دارید با قطار به این کشور سفر کنید در ادامه با ما باشید تا به شما بگوییم که چگونه می توانید برای خرید بلیط قطار از تهران به استانبول اقدام کنید.

چرا به استانبول سفر کنیم؟

شاید بارها شنیده و یا حتی در فضاهای مجازی در خصوص زیبایی هایی که در کشور ترکیه پنهان شده، چیزهایی را شنیده باشید. اماکن تاریخی، سواحل زیبا، هتل های لوکس و زیبا، تفریحات آبی و فراوانی مراکز خرید تنها بخشی از دلایلی است که باعث شده جهانگرد ها از سراسر جهان تصمیم بگیرند به این کشور سفر نمایند.

نزدیک بودن فرهنگ این کشور به کشور ما نیز از دیگر دلایلی است که باعث شده ما ایرانی ها نیز تمایل زیادی برای بازدید از آن داشته باشیم. به همین سبب توصیه می کنیم اگر دوست دارید بودن در فضاهایی زیبا و منحصر به فرد را تجربه کنید حتما به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر کنید.

در شهر استانبول مواردی که بتواند شما را سرگرم کند و زمینه یک خاطره فراموش نشدنی و مجذوب کننده را برای شما فراهم کند، به خوبی مهیا شده است. شاید جالب باشد که بدانید این شهر از جمله شهرهای کشور ترکیه است که نیمی از آن آسیایی و نیمی از آن اروپایی است. این تعلق داشتن به دو قاره توانسته زیبایی ها و مجذوب کنندهیت های زیادی را در حوزه معماری در این شهر به وجود آورد.

ضمناً در این شهر، محله های زیادی نیز وجود دارد که تماشا آنها خالی از لطف نخواهد بود. علاوه بر محله های مجذوب کننده و تماشایی شهر استانبول، آثار و اماکن تاریخی که از گذشته بر جای مانده اند نیز در نوع خود بسیار تماشایی و مجذوب کننده ظاهر شده اند.

بلیط تهران به استانبول را چگونه خریداری کنیم؟

بعد از آنکه به صورت مختصر با زیبایی ها و مجذوب کنندهیت های شهر استانبول آشنا شدیم، وقت آن رسیده است تا به این موضوع مهم و اساسی بپردازیم که چگونه می توان بلیط قطار به این شهر را تهیه کرد. موضوع مهمی که باید در خصوص سفر به استانبول با قطار بدانید آن است که در حال حاضر بلیط مستقیم به شهر آنکارا وجود نداشته و کسانی که برای خرید بلیط به مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول مراجعه می نمایند، باید بدانند که در واقع قطاری که از تهران به سمت کشور ترکیه حرکت می نماید آنها را به شهر آنکارا می برد. بعد از آنکه به آنکارا رسیدید، می توانید بلیط قطار به شهر استانبول را تهیه نموده و ادامه جهت را نیز با این وسیله نقلیه طی کنید.

مدت زمان سفر از تهران به استانبول

همان طوری که در فوق اشاره کردیم، افرادی که برای خرید بلیط شهر استانبول به مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول مراجعه می نمایند، در نهایت باید در شهر آنکارا از قطار پیاده شوند. از آنجایی که فاصله تهران، از آنکارا زیاد است به همین علت مسافرین حدود 70 و یا 80 ساعت بعد از سوار شدن بر قطار به شهر آنکارا می رسند.

البته این مدت زمان شاید در نظر بعضی افراد مدت زمان زیادی به نظر آید اما از آنجایی که در قطار شرایط خوبی برای مسافرت فراهم شده است، این مدت زمان به سرعت سپری شده و شاید اصلا شما متوجه گذشت زمان نشوید.

این یکی از مهم ترین مزیت هایی است که مسافرت با قطار برای افراد فراهم می نماید. امکانات موجود در این وسیله نقلیه به شکلی فراهم شده است که حتی اگر مدت زمان سفر نیز بیش از 3 یا 4 روز به طول بینجامد، باز هم بعید است کسی احساس خستگی کند.

قطار تهران به استانبول از چه جهتهایی عبور می نماید؟

یکی از اطلاعاتی که می توانید از مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول سوال کنید در خصوص شهرهایی است که در این جهت پشت سرگذاشته می شوند. مسافرین تهران به ترکیه با قطار از شهرهای زیر عبور خواهند کرد:

  • قزوین
  • زنجان
  • میانه
  • تبریزی
  • مرند
  • ماکو
  • بازرگان
  • کوبولقا
  • دغو بایزید
  • آغری
  • ارزوروم
  • ارزنجان
  • آماسیا
  • بولو
  • ایزمیت
  • استانبول

با چه قطاری می توان از تهران به استانبول رفت؟

شرکتی که به مسافرین جهت تهران به استانبول بلیط مورد نیازشان را ارائه می نماید، شرکت رجا می باشد. برای تهیه بلیط باید به مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول مراجعه کنید و در تاریخ مورد نظر خود برای خرید بلیط اقدام کنید. آژانس های مسافرتی و یا سایت هایی که به صورت اینترنتی بلیط ارائه می نمایند دو روشی هستند که مسافرین می توانند بلیط خریداری نمایند.

شاید برای بعضی افراد این سوال پیش آید که قطارهای مسافربری شرکت رجا چه امکاناتی دارند و آیا می توان در آنها احساس راحتی کرد یا خیر. این سوالی است که برای اغلب مسافرین به وجود آمده و از آنجایی که جهت تهران به استانبول نیز جهت طولانی است، به همین علت، امکانات موجود در قطار باید به میزان زیادی راضی نماینده باشد تا مسافرین در طی این جهت طولانی احساس خستگی نداشته باشند.

شرکت رجا امکانات زیر را برای مسافرین این جهت آماده نموده است:

  • ارائه انواع نوشیدنی و سرو آنها به عنوان خوشامدگویی به مسافرین
  • ارائه حوله و دستمال مرطوب برای حفظ و رعایت پاکیزگی و بهداشت
  • استفاده از ظرف های چینی به هنگام ارائه غذا و ییا نوشیدنی
  • ارائه و سرو عصرانه و یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت
  • سرو غذا، پیش غذا و دسر در قطار با بالاترین کیفیت و برترین طعم و مزه

سفر به ترکیه با قطار چگونه است؟

از دیگر اطلاعاتی که می توان در خصوص نحوه سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول از مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول، پرسید، نحوه سفر و جاذبه هایی است که در حین جهت مشاهده می شوند. شاید اطلاع داشته باشید که یکی از زیباترین کشورهای همسایه ما کشور ترکیه است. این کشور به علت اقلیم مناسبی که دارد، منظره ها بسیار تماشای را در دل خود پنهان نموده است.

بعضی افراد ممکن است تصور نمایند که 70 ساعت ماندن در قطار برای آنکه به استانبول برسند، مدت زمان زیادی است و نمی توانند طاقت آورند. در جواب این گروه باید بگوییم که ترکیه یکی از زیباترین منظره ها در جهان را دارد و به همین علت امکان ندارد در مدت زمانی که در قطار هستید، خسته شده و یا احساس ملالت باری به شما دست دهد.

ضمناً، این مدت زمان، فرصت خوبی است تا بتوانید به علایق و تفریح هایی که در زندگی روزانه خود و به علت مشغله های کاری، وقتی برای انجام آنها ندارید، رسیدگی کنید. برای مثال یکی از کتاب هایی که مدت هاست قصد دارید مطالعه کنید و یا یکی از تفریح هایی که دوست دارید با خانواده و یا دوستان خود انجام دهید را با خود به قطار برده و از فرصتی که به این شکل برای شما فراهم شده، به نحو احسن استفاده کنید.

منبع: الی گشت

به "مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز فروش بلیط قطار تهران استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید