بهترین رستوران های استانبول

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، غذا و طعم های تازه و تازه، بخش هیجان انگیز سفر به هر شهریست. در خیابان های استانبول قدم که بزنی، عطرهای جورواجور، رستوران و کافه های مختلف، و مغازه های شیرینی و دسر با رنگ های هوس انگیز، شما را صدا می زنند. برای همین این قسمت را به بهترین رستوران های استانبول اختصاص دادیم تا کمکی باشد برای انتخاب راحت تر غذا و خوردنی های این شهر زیبای ساحلی.

بهترین رستوران های استانبول

رستوران اسپاگو - Spago Restaurant & Bar

یکی از محله های معروف استانبول و نزدیک به میدان تقسیم، منطقه نیشانتاشی است که این رستوران را هم در خودش جای داده. منوی رستوران اسپاگو به صورتی فصلی تغییر می کند و غذاهای بین المللی و متنوع، مانند آمریکایی، ایتالیایی، و آسیایی را شامل می گردد. فلسفه اصلی رستوران هم این است که مواد غذایی را از مزرعه بر سر میز مهمانان می آورد و تازگی را همواره احساس خواهید کرد. فضای باز و تراس رستوران اسپاگو هم چشم انداز ای خیره کننده دارد و لذت غذا خوردن و دورهم نشستن با همسفرانتان را دوچندان می کند.

رستوران 360 استانبول - 360Istanbul

اگر گذرتان به خیابان استقلال برای خرید و گشت و گذار افتاده، رستوران 360 استانبول را در همین خیابان برای صرف غذا می توانید انتخاب کنید. رستورانی که قدمتش به قرن 19 میلادی بر می گردد و به پشت بام و چشم انداز 360 درجه ای که از استانبول دارد معروف است. رستوران در وعده های ناهار و شام با غذاهای سنتی ترکی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می کند. تنوع غذا و رنگ و بو در رستوران 360 بالاست و هر غذا به بهترین نحو تزئین و سرو می گردد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند.

رستوران کالیپسو - Calipso Fish Restaurant

استانبول برای طرفداران غذاهای دریایی و ماهی، رستوران های زیادی دارد و کالیپسو هم یکی از آنهاست که در طرف آسیایی شهر قرار گرفته. رستوران به انتخاب های عالی و تازه ماهی، منوی فوق العاده دسر و نوشیدنی، پیش غذاهای گرم و سرد، و استفاده از چاشنی ها به بهترین شکل معروفیت دارد و زبانزد است. محیط صمیمی و خانوادگی، رستوران کالیپسو را به بهترین گزینه برای صرف یک غذای خوشمزه و دلچسب در استانبول تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای گشت و گذار در استانبول

رستوران بانیان - Banyan Restaurant

چشم انداز هر کدام از رستوران های استانبول به شهر یا دریا منحصر به فرد است و رستوران بانیان از این نظر یکی از بهترین چشم اندازها را به تنگه بوسفر و شهر دارد. همانند درختی که رستوران اسمش را از آن گرفته، از ریشه فرهنگ های مختلف تغذیه می کند و در اینجا ماهی سالمون و اردک با سس های مخصوص و سوشی را از بین غذاهای متنوع گیاهی و گوشتی می توانید سفارش دهید. فلسفه انتخاب شعار غذا برای روح در رستوران بانیان هم از درگیر شدن حواس پنج گانه مشتریان در هنگام سرو غذا می آید و می توانید در داخل یا در فضای آزاد این مکان ساعتی را در آرامش بگذرانید.

رستوران سانست گریل - Sunset Grill & Bar

بهترین رستوران استانبول برای صرف وعده ای در زمان غروب و شام، رستوران سانست با دید بی نظیرش از پل بوسفر و خط ساحلی قسمت آسیاییست. البته که رستوران از ساعت 12 ظهر باز می گردد و برای ناهار هم می توانید بروید، اما چشم انداز شب استانبول حال و هوای دیگری دارد. این رستوران با 25 سال سابقه با منوی غذاهای ترکی، مدیترانه ای، بین المللی، و ژاپنی به پذیرایی از مهمانان و گردشگرانی می پردازد که آماده چشیدن طعم های متفاوت هستند. غذاهای دریایی، کباب ها، سوشی، سالاد و دسر، و پاستا منوی اصلی رستوران سانست گریل را تشکیل می دهند.

رستوران آسمالی جاویت - Restaurant Asmali Cavit

از رستوران های استانبول در نزدیکی خیابان استقلال، به رستوران آسمالی جاویت می توان اشاره کرد. رستوران فضایی اصیل دارد و به مزه ها و پیش غذاهای گرم و سردش معروف است. اگر در سفر ترکیه در پی غذاهای سنتی می گشت، از کوفته و ماهی تازه این رستوران غافل نشوید.

رستوران فریه - Feriye Lokantasi

این رستوران هم در خط ساحلی تنگه بوسفر و در چند قدمی مراکز مهم اداری و تجاری استانبول قرار گرفته و در بنای عثمانی قرن 19، غذاهای سنتی ترکی را هم تهیه و تدارک می بیند. رستوران فریه بسیاری از مراسم ها را میزبانی می کند و در فضای باز آن هم امکان صرف غذا را خواهید داشت.

لیست رستوران های استانبول بسیار طویل و بلند است، و در این مطلب تلاش شد تا از بهترین ها برایتان بگوییم. اگر هم پیشنهادی برای رستوران و خوردنی ترکیه دارید، با ما و دیگر خوانندگان وبلاگ آریابلاگ تریپ به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های استانبول

منبع: اسنپ تریپ

به "بهترین رستوران های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید