فرمانداری نایین حامی تحقیقات علمی در مورد آسیب های اجتماعی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، فرماندار شهرستان نایین گفت: تحقیقات علمی و پژوهش در مورد علل وقوع آسیب های اجتماعی در شهرستان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

فرمانداری نایین حامی تحقیقات علمی در مورد آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ آریابلاگ از اصفهان، محمدحسین نصرتی فرماندار نایین در نشست با پرسنل مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان، گفت: تحقیقات علمی و پژوهش در مورد علل وقوع آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، طلاق و اعتیاد و... می تواند در تصمیم گیری های بعدی در پیشگیری از این آسیب ها بسیار حائز اهمیت باشد و این آمادگی از جانب فرمانداری و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان وجود دارد تا از محققان حمایت های لازم را داشته باشد.

او با اشاره به مسائل روحی روانی ناشی از بیماری کرونا، اضافه نمود:سلامت روان از مهمترین مسائل در هر جامعه است چرا که اگر خانواده ها و افراد از سلامت روان برخوردار نباشند آن جامعه با مسائل عدیده ناشی از آسیب های اجتماعی روبرو خواهد شد و در این راستا باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها در زمینه افزایش نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی کوشش کنیم.

نصرتی در انتها اعلام کرد: خدمات اورژانس اجتماعی بسیار حیاتی است و خرسندم که در دومین سال تاسیس این مرکز در جمع همکاران خدوم و زحمتکش اورژانس اجتماعی شهرستان نایین حضور یافتم. حقیقتاً فعالیت در بخش اورژانس اجتماعی که با بسیاری از آسیب های اجتماعی و ناملایمات سروکار دارد کاری بسیار سخت و دارای اجر نزد خداوند متعال خواهد بود.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فرمانداری نایین حامی تحقیقات علمی در مورد آسیب های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداری نایین حامی تحقیقات علمی در مورد آسیب های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید