طرز تهیه املت فنجانی با بیکن سولیکو

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، یکی از پر طرفدارترین ترکیبات غذایی که برای صبحانه خورده می گردد بیکن و تخم مرغ (Bacon and Egg) است. این صبحانه در آمریکا به صورت ساندویچ خورده شده و معمولا با تخم مرغ هم زده یا نیم رو، پنیر، بیکن و نان تست شده درست می گردد. ترکیب بیکن و تخم مرغ به علت داشتن پروتئین غذایی فراوان و با کیفیت یک صبحانه کامل و مقوی است که شما را ساعت ها سیر نگه می دارد و همین طور یک منبع خوب ویتامین A است.

طرز تهیه املت فنجانی با بیکن سولیکو

اما بیکن ایرلندی سولیکو که از 90٪ گوشت گوساله تهیه شده و می توان آن را مانند پاسترامی و پارمای مرغ سولیکو به صورت سرخ شده، گریل یا سرد در تهیه سالاد، ساندویچ، انواع مزه و صبحانه استفاده کرد.

با ما همراه شوید و برای صبحانه یک روز خاص بهاری در کنار یک نان فنجانی گرم و تازه بیکن و تخم مرغ هم زده (املت) درست کنید.

مواد لازم برای تهیه املت فنجانی

  • بیکن ایرلندی سولیکو خرید آنلاین هشت برش
  • تخم مرغ هفت عدد
  • فلفل دلمه یک عدد
  • شیر پرچرب کاله خرید آنلاین یک پیمانه
  • آرد یک پیمانه
  • پنیر پیتزا کاله خرید آنلاین نصف پیمانه
  • نمک به اندازه لازم

طرز تهیه املت فنجانی

ابتدا سه عدد تخم مرغ، شیر و نمک را با همزن دستی مخلوط کنید، سپس آرد را به آن اضافه کنید و کف هر یک از قالب های مافین را به ضخامت دو سانتی متر از مایه پر کنید و با دمای 220 درجه سانتیگراد به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید.

سپس از فر خارج نموده و روی هر یک از نان های فنجانی را با بیکن های ایرلندی پخته و خرد شده سولیکو، فلفل دلمه خرد شده و پنیر پیتزا پر کنید. در خاتمه یک عدد تخم مرغ روی سطح هر یک از املت های فنجانی بشکنید و به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر با دمای 220 درجه سانتیگراد قرار دهید.

این غذا یکی از دلچسبترین وعده هایی غذایی است که می توانید به خصوص به عنوان صبحانه آن را میل کنید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه املت فنجانی با بیکن سولیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه املت فنجانی با بیکن سولیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید