صندوق رفاه دانشجویان نحوه بازپرداخت وام دانشجویان خارجی را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نحوه بازپرداخت وام های دریافتی به وسیله دانشجویان غیر ایرانی را اعلام نمود.

صندوق رفاه دانشجویان نحوه بازپرداخت وام دانشجویان خارجی را خاطرنشان کرد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ آریابلاگ، بر اساس آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت دانشجویی دانشگاه موظف است در مورد دانشجویانی که دارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران نمی باشند و در سنوات گذشته از وام های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بهره مند شده اند، قبل از تحویل هرگونه مدرک یا تأییدیه تحصیلی و نیز خروج از کشور آنان نسبت به معین تکلیف بازپرداخت تمامی بدهی به صورت یکجا و اخذ تسویه حساب از آنان اقدام نماید.

معاونت دانشجویی دانشگاه ملزم به اجرای عملیات کنترل و اخذ تأیید نهایی موضوع تسویه حساب این دسته از بهره مندان، از صندوق است.

بعلاوه آن دسته از دانشجویان و دانش آموختگانی که قصد مهاجرت و ترک تابعیت به کشور دیگری را دارند ملزم هستند قبل از هرگونه اقدام در این خصوص، نسبت به پرداخت کل بدهی خود به صندوق و اخذ تسویه حساب اقدام نمایند.

صندوق با همکاری و استفاده از بانک اطلاعاتی وزارت امور خارجه نسبت به تکمیل اطلاعات بدهکاران مذکور و وصول مطالبات خود اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صندوق رفاه دانشجویان نحوه بازپرداخت وام دانشجویان خارجی را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق رفاه دانشجویان نحوه بازپرداخت وام دانشجویان خارجی را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید