رونمایی از گوشی های موبایل تازه اوپو در آینده ای نزدیک

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، با خواندن این خبر می توانید درباره آخرین جزئیات و مشخصات گوشی های موبایل تازه اوپو بیشتر بدانید.

رونمایی از گوشی های موبایل تازه اوپو در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگار ، شرکت اوپو از جمله شرکت های فراوریکننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ چین است که محصولاتی نظیر تلفن همراه، ام پی 3 پلیر، مدیا پلیر های قابل حمل، ال سی دی تلویزیون ها، کتاب خوان های الکترونیکی، پخش کننده دی وی دی و ... را فراوری می نماید. این شرکت از سال 2004 شروع به کار نموده است و در حال حاضر قرار است از گوشی های موبایل هوشمند تازه خود رونمایی کند.

انتظار می رود شرکت Oppo گوشی موبایل هوشمند سری Reno6 خود را در تاریخ 22 ماه می معرفی و از آن رونمایی کند، البته کارشناسان انتظار داشتند که در این تاریخ 3 گوشی از شرکت اوپو رونمایی گردد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که چهار گوشی برای رونمایی وجود دارد.

گوشی موبایل 4 Z یک برند Oppo F19 Pro + 5G است، تعیین نیست که 5 Z به صورت دقیق چه تفاوت هایی با Oppo Reno6 دارد، اما بهتر است بدانید که برای گوشی موبایل تازه شرکت اوپو نمایشگر 6.43 اینچی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 وات در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل های Oppo Reno6 Pro و Reno6 Pro هم قرار است در آینده نزدیک معرفی شوند و در حال حاضر مراحل ساخت سری reno 6 این شرکت شروع شده است.

مدل Pro از چیپست Dimensity 1200 با صفحه نمایش 6/55 اینچی 1080p، دوربین های 64 + 8 + 2 + 2 MP و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 65 وات SuperVOOC استفاده می نماید و نسخه Pro + به جای آن، یک Snapdragon 870 و تنظیمات دوربین بسیار بهتری مانند دوربین های 50 مگاپیکسل اصلی، 16 مگاپیکسل فوق العاده عریض، 13 مگاپیکسل تله و عمق 2 مگاپیکسل دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از گوشی های موبایل تازه اوپو در آینده ای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی های موبایل تازه اوپو در آینده ای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید