دانش بنیان های ایرانی فعال در حوزه ساختمان به کنیا می روند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف آنالیز میدانی بازار ساختمانی کنیا، بازدید از شوروم های ساختمانی نایروبی، بازدید از شوروم ساختمانی ایرانی در نایروبی و بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT)؛ هیاتی از شرکت های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزه ساختمان را به کشور کنیا اعزام می نماید.

دانش بنیان های ایرانی فعال در حوزه ساختمان به کنیا می روند

مشارکت مجموعه های دانش بنیان در این رویداد؛ مزایایی چون نشست با سفیر ایران در کنیا، ملاقات با بازرگانان عضو اتاق بازرگانی کنیا (KNCCI)، حضور در جلسات تجاری رودررو با فعالان حوزه ساختمانی، برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی، مالیاتی و تجاری کنیا و غیره برخوردار خواهند شد.

شرکت های دانش بنیان تا 20 آبان ماه سال 1401 فرصت دارند برای حضور در این رویداد که خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT) 15 تا 20 آذرماه برگزار می نماید؛ ثبت نام نمایند.

ایران با 47 کشور از 54 کشور آفریقا روابط سیاسی دارد. قاره ای با ظرفیت صادراتی بسیار گسترده که به علت نپرداختن به آن، عملا برای صادرنمایندگان ایران بکر است. شرق آفریقا نزدیک ترین منطقه در آفریقا به ایران است. به همین علت پس از کشورهای همسایه بازار مناسبی برای صادرات ایران به شمار می رود.

در شرق آفریقا یک بلوک مالی با 6 کشور کنیا، کنگو، اوگاندا، رواندا، تانزانیا و سودان شکل گرفته که ورود به این بازار دارای مزایایی برای کشورمان است.

به همین علت اعزام شرکت های دانش بنیان به این کشور می تواند زمینه ورود محصولات فناورانه ایرانی به بازار پرسود این منطقه را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دانش بنیان های ایرانی فعال در حوزه ساختمان به کنیا می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان های ایرانی فعال در حوزه ساختمان به کنیا می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید