خودروهای گروه پژو در راستا صعود ، قیمت خودرو امروز 10 مهر 1400

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، قیمت خودرو در بازار آخر هفته نوسانات زیادی نداشت. تعداد زیادی از خودروها بدون تغییر قیمت به استقبال هفته دوم مهر رفتند. اما در مقابل تعدادی از خودروهای گروه پژو در ادامه فرایند صعودی قیمت در هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بودند.

خودروهای گروه پژو در راستا صعود ، قیمت خودرو امروز 10 مهر 1400

کدام خودروها افزایش قیمت داشتند؟

پژو 206 تیپ دو مدل 1400 به 244 میلیون تومان، 206 تیپ پنج 293 میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار مدل 1400 به 305 میلیون تومان رسید.

بعلاوه پژو 207 که هفته گذشته حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت به قیمت 334 میلیون تومان رسید.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته دوم مهر / شنبه خودرو گران می گردد؟

دو ماه از آغاز کار دولت رئیسی می گذرد اما خودروهای خارجی و داخلی آنچه که انتظار می رفت، مقرون به صرفه نشد. یک کارشناس بازار خودرو می گوید: وعده هایی که دولت مبنی بر افزایش مقدار فراوری یا واردات خودرو داد، محقق نشده است. بنابراین پیش بینی می گردد قیمت خودرو در نیمه دوم سال فرایند افزایشی داشته باشد!

یک کارشناس بازار خودرو با اشاره به پیش بینی خود از فرایند بازار شرح داد: فرایند افزایشی قیمت خودرو با رد مصوبه مجلس از سوی شورای نگهبان قابل پیش بینی بود، چرا که عایدی دولت به علت تحریم ها نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه در این میان کسری بودجه هم داریم.

فربد زاوه به وبلاگ آریابلاگ گفت: دو ماه از آغاز کار دولت می گذرد اما وعده ها هنوز اجرا نشده است. تورم فرایند افزایشی دارد و برنامه غیر تورمی در برنامه دولت رئیسی دیده نمی گردد. بعلاوه بحث مذاکرات هسته ای هم مسکوت مانده است.

او ادامه داد: تنش های منطقه میان تهران و باکو هم زیاد شده و این مسائل برای اقتصاد کشور نا امیدکننده است. به نظر می رسد تا زمانی که دولت فرایند اصلاحی را در بخش سیاست خارجی و داخلی در نظر نگیرد تورم همچنان زیاد می گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "خودروهای گروه پژو در راستا صعود ، قیمت خودرو امروز 10 مهر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای گروه پژو در راستا صعود ، قیمت خودرو امروز 10 مهر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید