خبرنگاران انتخابات بارزترین نماد مردم سالاری دینی در کشور است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، اردبیل - خبرنگاران - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: انتخابات بارزترین نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در مشخص سرنوشت سیاسی کشور است که در میهن اسلامی ایران در سایه مجاهدت ها، ایثارگری ها و از جان گذشتگی های بی شمار بدست آمده است.

خبرنگاران انتخابات بارزترین نماد مردم سالاری دینی در کشور است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ ، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اظهارکرد: صیانت و حفاظت از این دستاورد ارزشمند انقلاب فقط در سایه اتحاد، همدلی و انسجام همه مردم و تمامی دستگاه ها و نهادها محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به تجربه پیروز استان در برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند در استان گفت: برای برگزاری انتخابات پیش رو اقدامات لازم بر اساس تقویم انتخاباتی از سوی ناظران و مجریان انتخاباتی انجام شده تا این بار هم شاهد برگزاری انتخابات سالم در استان باشیم.

او بر برگزاری منظم جلسات ستاد برای ایجاد تعامل و هماهنگی های بیشتر، تقویت اقدامات پیش بینی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی و برخورد قاطع با هرگونه اخلال در برگزاری انتخابات سالم و رصد و پایش فضای مجازی و حضور میدانی مسئولان قضایی و انتظامی به همراه ناظران انتخاباتی تاکید نمود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به تشریح بخشنامه رئیس قوه قضاییه در مورد وظایف و نحوه تشکیل ستاد پیشگیری از جرایمانتخاباتی اشاره نمود و اضافه کرد: پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی، ایجاد هناهنگی بین دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد، انعکاس فوری شرح وقایع و جرایم انتخاباتی برای اتخاذ سریع تر تصمیمات مقابله ای با جرایم انتخاباتی و اطلاع رسانی و تشریح و شرح مفاد قانون جرایم انتخاباتی به وسیله رسانه های جمعی با هدف ارتقای آگاهی های عمومی برای کاهش و پیشگیری از بروز جرایم انتخاباتی از مهم ترین وظایف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی است.

سید عبدالله طباطبایی ، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این جلسه از اختصاص شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی برای برخورد با متخلفان در کمترین زمان ممکن در مراجع قضایی اطلاع داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتخابات بارزترین نماد مردم سالاری دینی در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات بارزترین نماد مردم سالاری دینی در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید