اهدای کتاب و وعده ایجاد باشگاه های کتابخوانی در قشم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ در بندرعباس، مدیر کتابخانه مشارکتی استوار گزیر در ادامه سفرهای کتاب محور به کتابخانه ارشاد شهر طبل یکی از کتابخانه های فعال جزیره قشم رفت.

اهدای کتاب و وعده ایجاد باشگاه های کتابخوانی در قشم

عبدالواحد حسینی گزیر با حضور در کتابخانه ارشاد شهر طبل ضمن ملاقات با کتابدار این کتابخانه و آشنایی با فضای کتابخانه، 70 جلد کتاب کودک و نوجوان به این کتابخانه اهدا کرد.

در این بازدید که با دعوت بزرگان شهر طبل از مسئولان کتابخانه پایدار گزیر برای فعال کردن توسعه این مکان فرهنگی صورت گرفت، حسینی گزیر قول مساعد همکاری و ایجاد باشگاه های کتابخوانی داد.

کتابخانه ارشاد شهر طبل از تابستان سال جاری با فعالیت های مختلف از جمله برگزاری کلاس های تابستانی فعال تر از گذشته با بالغ بر 200 عضو فعال به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی پرداخته که این برنامه ها نشان از ظرفیت بالای این شهر برای توسعه فرهنگی با همیاری مردم و مسئولان است.

طرح کتابگردون از دو سال پیش به همت کتابخانه پایدار گِزیر شروع شده و تا به امروز به روستاهای مهرکان، باورد، بَرست، زیارت، چاه عبدالرحمن، پارو و ... رفته و در آخرین ایستگاه در مکتبخانه دژگان میهمان بچه ها و نوجوانان دژگانی بود و سه شنبه 14 شهریورماه نیز به شهر طبل شهرستان قشم سفر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اهدای کتاب و وعده ایجاد باشگاه های کتابخوانی در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای کتاب و وعده ایجاد باشگاه های کتابخوانی در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید