پینگ پنگ

انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی آسیا

نصیبه دلیر هروی داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان یاری مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

26 خرداد 1402

این قهرمان تنیس روی میز با معلولیت می جنگد

زندگی یعنی ورزش، ورزش یعنی زندگی. فعالیت یعنی تندرستی و تندرستی یعنی حضور در اجتماع.اجتماع یعنی زندگی، زندگی یعنی وجود. مادر یعنی مدیر، مدیر یعنی نقطه ثقل. اگر تا شب هم بخواهید برایتان همه این مفاهیم را به هم ربط می دهم تا این نکته را گوشزد کنم که ما نباید...

11 بهمن 1401

نوشاد عالمیان از دیدارهای حذفی حذف شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه تورنمنت بین المللی تنیس روی میز قطر و در بخش انفرادی این رقابت ها امروز چهارشنبه نوشاد عالمیان به مصاف دیمیتری اوت چاروف از آلمان رفت و با نتیجه سه بر یک مقابل این حریف آلمانی متحمل شکست شد.

7 فروردین 1400

گلزنی با خالکوبی دردسرساز و اتفاقات تلخ در دو رشته محبوب

به گزارش خبرنگاران، ورزش ایران در این هفت روز رو به سرانجام خیلی بارها به واسطه موفقیت ورزشکارانش در میادین مختلف خشنود شد به خصوص وقتی تیم ملی فوتبال در دو ملاقات مقدماتی جام دنیای و جام ملت های آسیا پیروز شد و پیش از آن در رده بندی دنیای صعود کرد، تیرانداز...

15 بهمن 1398

اسبقیان: سوالی از سوی کمیسیون اصل 90 مبنی بر لغو انتخابات والیبال ندیده ام، سرپرستان دو فدراسیون معرفی می شوند

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در وزارت ورزش و جوانان گفت: من هیچ سوالی از سوی کمیسیون اصل نود مبنی بر لغو انتخابات فدراسیون والیبال ندیده ام.

19 دی 1398