انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، نصیبه دلیر هروی داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان یاری مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آریابلاگ، فدراسیون تنیس روی میز؛ با انتخاب کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا نصیبه دلیر هروی داور بلوبچ و شایسته تنیس روی میز کشورمان به عنوان یاری مدیر در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

دلیر هروی دو سال گذشته در کلاس مدیریت مسابقات که از سوی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا برگزار گردید حضور پیدا کرد و آزمون های این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشت و به عنوان تنها بانوی حاضر در آن کلاس برگزیده شد.

بر همین اساس داور بلوبچ کشورمان توانست سال گذشته مدیریت مسابقات قهرمانی آسیای میانه را عهده دار باشد و امسال نیز به عنوان یاری مدیر مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا که از تاریخ 26 تا 31 تیرماه امسال در کشور قطر برگزار می گردد ایفای نقش خواهد نمود.

وظیفه مدیر و یاری مدیر مسابقات تفاوتی باهم نداشته و برگزاری مسابقات، تعداد نفرات شرکت کننده، زمانبندی مسابقه و هماهنگی با سرداور برای قرعه کشی بر عهده مدیر و یاری مدیر مسابقات است.

در حین برگزاری مسابقات نیز، نتایج بازی ها که به صورت آنلاین در وب سایت کنفدراسیون آسیا قرار خواهد گرفت و بعلاوه نحوه اجرای مسابقات و اهدای جوایز نیز بر عهده مدیر مسابقات است.

نصیبه دلیر هروی دارنده نشان داوری بلوبچ می باشد و در رویداد های مهمی نظیر قهرمانی دنیا، قهرمانی آسیا، استار کانتندر و فیدر سابقه قضاوت دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید