گفت وگوی جوزپ بورل و وزیر خارجه آمریکا درباره برجام

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تهران (پانا)- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه آمریکا در مورد توافق هسته ای(برجام) به رایزنی پرداخت.

گفت وگوی جوزپ بورل و وزیر خارجه آمریکا درباره برجام

به گزارش ایسنا، به نقل از سرویس اقدامات خارجی اروپا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در حاشیه نشست G7 در مورد تحولات پیرامون برجام - از جمله بازگشت احتمالی آمریکا به توافق هسته ای و اجرای کامل و موثر این توافق - به گفت وگو پرداختند.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز نیز در صفحه توییترش با اشاره به برگزاری نشست G7 در لندن نوشته بود: خوشحالم که امروز برای نشست وزرای G7 انگلیس در لندن حضور داشتم که با موضوعات مهمی از جمله ایران و کره شمالی آغاز شد.

بورل ادامه داده بود: به عنوان هماهنگ کننده برجام، بر ضرورت استفاده از فرصت پیش رفتن به سمت بازگشت آمریکا به برجام و اجرایی شدن کامل توافق هسته ای تاکید کردم.

به گزارش ایسنا، در هفته های اخیر، مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای به وسیله بازگشت دو جانبه تهران - واشنگتن به توافق هسته ای در وین برقرار بوده است.

در این مذاکرات فرایند لغو تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا و اقدامات ایران برای بازگردانی اقدامات جبرانی هسته ای به حالت اولیه مورد آنالیز قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "گفت وگوی جوزپ بورل و وزیر خارجه آمریکا درباره برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی جوزپ بورل و وزیر خارجه آمریکا درباره برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید