گروه خودروسازی DS یک خودرو ویژه فرمول E طراحی کرد ، آلیاژ بدنه قابل بازگشت به حالت اول پس از ضربه های محکم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، گروه خودروسازی DS یک خودرو ویژه برای شرکت در مسابقات فرمول E طراحی نموده است. این خودرو دارای طراحی خیره کننده ای است و پیش بینی می گردد تا سال 2035 وارد بازار گردد.

گروه خودروسازی DS یک خودرو ویژه فرمول E طراحی کرد ، آلیاژ بدنه قابل بازگشت به حالت اول پس از ضربه های محکم

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب این روزها خودروهای الکتریکی بسیار محبوب و پر طرفدارند و برهمین اساس نیز گروه خودروسازی DS نیز تصمیم گرفته تمرکز تازه خود را روی فراوری خودرو الکتریکی کند.

طراح DS X E-Tense با تکیه بر مفاهیم طراحی یک خودرو مجذوب نماینده طراحی نموده که ترکیبیست از هنر و دانش. این خودرو با همکاری تیم طراحان DS و تیم DS Formula E Virgin طراحی شده است و دارای 1360 اسب بخار قدرت است.

تیری متروز، مدیر طراحی DS، در مورد این خودرو گفت که تیم طراحی کوشش نموده اند کابین خلبان را به شیوه ای طراحی نمایند که احساس آزادی و امنیت را همزمان تجربه نمایند.

DS X E-Tense یک درایو چرخ جلو با قدرت خروجی به هر دو چرخ جلو است. در خودرو DS X E-Tense از فیبر کربن برای بدنه استفاده می نماید. طراحان DS در حال کار روی یک آلیاژ خاص هستند که می توانند پس از ضربه به حالت اصلی بازگردد.

به جای یک چراغ اختصاصی، DS E Tense با استفاده از پنل روشنایی فضای پیش روی خود را روشن می نماید. این ماشین می تواند دو نفر را جا به جا کند.

منبع: انتخاب

به "گروه خودروسازی DS یک خودرو ویژه فرمول E طراحی کرد ، آلیاژ بدنه قابل بازگشت به حالت اول پس از ضربه های محکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه خودروسازی DS یک خودرو ویژه فرمول E طراحی کرد ، آلیاژ بدنه قابل بازگشت به حالت اول پس از ضربه های محکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید