پیام متفاوت مربی پرسپولیس ؛ منتظر بازی با رونالدو هستم!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس این روزها در کشورش تعطیلات خود را سپری می نماید.

پیام متفاوت مربی پرسپولیس ؛ منتظر بازی با رونالدو هستم!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، یکی از مربیانی که در ابتدای فصل با نظر گل محمدی به جمع سرخ پوشان ملحق شد په په لوسادا بدنساز اسپانیایی بود. وی که در این فصل تاثیر بسزایی در دبل قهرمانی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی داشته است فارغ التحصیل رشته تناسب اندام و توانبخشی ورزشی از از دانشگاه اروپایی مادرید می باشد و دارای گواهینامه پیشرفته یاری مربی یوفا است.

او در جدیدترین اظهاراتش به ورزش سه گفت:

* باعث افتخار من خواهد بود که به همکاریم با باشگاه پرسپولیس و گل محمدی ادامه دهم. این موضوع به وسیله باشگاه و مدیر برنامه من در دست آنالیز است.

* باید بگویم طرفداران پرسپولیس یکی از برترین ها در فوتبال دنیا هستند. توصیف آنها غیر قابل باور است. آنها فوق العاده هستند. اگر آنها نبودند قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هیچ وقت محقق نمی شد. آنها همواره از تیم و ما حمایت کردند و این قهرمانی ها کمترین کاری بود که ما می توانستیم برای آنها انجام دهیم.

* ایران پر از استعدادهای بزرگ و خوب در فوتبال خود است که احتیاج دارند به آنها توجه بیشتری گردد و روی آنها بیشتر کار گردد. قطعا ایران با پرورش این استعداد ها حرف های زیادی برای گفتن در فوتبال خواهد داشت. اولین قدم برای پیشرفت در فوتبال ایران سرمایه گذاری روی زیر ساخت هاست تا با توجه به پتانسیلی که ایرانی ها دارند بتواند از آنها بهره وری کرد. بدون توجه به این موضوع و با توجه به پشیرفت کشورهای آسیایی در فوتبال فکر می کنم رفته رفته ایرانیان از این چرخه خارج خواهند شد و نمی توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

* فوتبال در خاورمیانه در یکی از بالاترین سطح های ممکن واقع شده است و استعدادهای خوبی در این منطقه وجود دارند . تیم های ملی و باشگاهی خوبی در این نقطه حضور دارند. حضور بازیکنان بزرگی مثل رونالدو، بنزما و سایر ستاره های دنیا علاوه بر اینکه تیم های مورد نظر را قدرتمند می نماید باعث می شوند سطح فنی مسابقات و بازیکنان این منطقه بالاتر رود و این موضوع به پیشرفت فوتبال در غرب آسیا یاری خواهد نمود. مطمئنا ما در پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با این تیم ها روبه رو خواهیم شد و این موضوع تاثیرات خوبی برای بازیکنان خواهد داشت و ما به شدت از تقابل با این تیم ها استقبال خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیام متفاوت مربی پرسپولیس ؛ منتظر بازی با رونالدو هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام متفاوت مربی پرسپولیس ؛ منتظر بازی با رونالدو هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید