لالیگا، بارسلونا در نوکمپ به گرانادا امتیاز داد، فرار شاگردان کومان از شکست خانگی در دقیقه 90

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، شاگردان رونالد کومان نه تنها نتوانستند باخت هفته گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا را جبران نمایند، بلکه به زحمت توانستند مانع از ثبت یک باخت خانگی دیگر در کارنامه خود شوند.

لالیگا، بارسلونا در نوکمپ به گرانادا امتیاز داد، فرار شاگردان کومان از شکست خانگی در دقیقه 90

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در آخرین بازی از هفته پنجم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم نوکمپ به مصاف گرانادا رفت که این بازی با تساوی یک - یک پایان یافت.

بارسلونا که آمده بود باخت 3 بر صفر خانگی هفته گذشته اش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند، نه تنها این کار را انجام نداد بلکه نزدیک بود برای دومین بار در این فصل لالیگا متحمل شکست گردد. گرانادا که در همان دقیقه دوم بازی به وسیله دومینگوس دوارته به گل رسید، تا دقیقه 90 تیم برنده میدان بود، اما رونالد آرائوخو با پاس پابلو گاویرا نگذاشت که شاگردان کومان دست خالی میدان را ترک کند.

بارسلونا به لطف یک امتیاز این بازی پربرخورد که در آن نیمی از بازیکنان دو تیم اخطار گرفتند، هشت امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رده هفتم جدول صعود کرد. این در حالی است که رئال مادرید از پنج بازی 13 امتیاز کسب نموده و صدرنشین است.

بازی بعدی شاگردان رونالد کومان پنجشنبه شب در خانه کادیس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لالیگا، بارسلونا در نوکمپ به گرانادا امتیاز داد، فرار شاگردان کومان از شکست خانگی در دقیقه 90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، بارسلونا در نوکمپ به گرانادا امتیاز داد، فرار شاگردان کومان از شکست خانگی در دقیقه 90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید