کلهر: پرسپولیس می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد و در سه جام مدعی باشد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شاگردان یحیی گل محمدی می توانند بر هر رقیبی غلبه نمایند.

کلهر: پرسپولیس می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد و در سه جام مدعی باشد

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آریابلاگ، درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل مس نوین کرمان گفت: مسابقه یکطرفه بود و پرسپولیس خوب، شاداب و روان بازی کرد. چند بازیکن اصلی به میدان نرفتند و همه گل ها، حاصل کوشش تمامی اعضای تیم بود. گل ها روی تاکتیک گل محمدی به ثمر رسید و بازیکنان جدید هم خیلی به بازیکنان دیگر یاری کردند که با انگیزه بیشتری بازی نمایند.

پرسپولیس می تواند هر حریفی را از پیش روی بردارد

وی با تمجید از شاگردان گل محمدی توضیح داد: می دانیم فاز هجومی پرسپولیس در بعضی اوقات، کارآیی همیشگی را نداشته و مهدی ترابی روی فرایند رو به جلوی پرسپولیس بسیار موثر بود. به نظر می رسد این نقطه ضعف هم در حال رفع شدن است. پرسپولیس کاملاً هجومی است و می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد. ساختار دفاعی تیم خیلی خوب است و مشکل ما خط حمله بود.

خیلی کم بازیکنی موقعیتی مانند مغانلو را از دست می دهد

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه شهریار مغانلو و مهدی عبدی، دو فرصت گلزنی عالی را از دست دادند، گفت: مغانلو موقعیت صددرصدی از دست داد و شاید شرایط او با پرسپولیس کاملاً تطبیق نیافته است. خیلی کم در پرسپولیس اتفاق می افتد که یک بازیکن، چنین موقعیتی را تبدیل به گل نکند و قطعاً صندلی خودش را در ترکیب از دست می دهد. شرایط پرسپولیس با تیم های دیگر متفاوت است و دیگر جای اشتباه نیست.

افزایش تراکم باعث می گردد کار برای مهاجمان سخت گردد

کلهر با تمجید از مهاجم تازه وارد پرسپولیس به وبلاگ آریابلاگ گفت: توان فنی مغانلو خیلی بالاست و اگر فرصت بیشتری داشته باشد، می تواند این اشتباه را جبران کند. او توانایی پیروزیت در پرسپولیس را دارد. رقابتی در پرسپولیس ایجاد شده و بازیکنی که چنین فرصت هایی از دست می دهد، خیلی سخت صندلیش را در ترکیب به دست می آورد. افزایش تراکم بازیکنان در خط حمله باعث می گردد کار برای مهاجمان سخت گردد و آنها کمتر فرصت بازی پیدا می نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ آریابلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

پرسپولیس می تواند در هر سه جام مدعی قهرمانی باشد

وی درخصوص شرایط پرسپولیس در ادامه مسابقات مختلف توضیح داد: فکر می کنم پرسپولیس می تواند در هر سه جام مدعی قهرمانی و پیروز باشد؛ به شرطی که دچار حاشیه اطراف تیم های عظیم نگردد. تیم در لیگ برتر فوق العاده کار نموده و در جام حذفی هم آغاز خوبی داشته است. لیگ قهرمانان آسیا هم برای پرسپولیس بسیار مهم است و شک ندارم حریفان، حساب ویژه ای روی تیم باز نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ آریابلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

میزبانی را بی فایده به کشوری نمی دهند

پیشکسوت پرسپولیس درباره میزبانی هند در گروه E لیگ قهرمانان آسیا و اینکه ممکن است پرسپولیس در این کشور به مشکل بخورد، گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. هند سرمایه گذاری خیلی خوبی نموده و لیگ برتر این کشور هم جزو لیگ های خوب آسیاست. میزبانی را بی فایده به کشوری نمی دهند و فکر می کنم پرسپولیس در کشورهای دیگر نشان داده شرایط خوبی دارد. من با استقلال و پاس، قهرمان جام میلز هند شدم و شرایط آب و هوایی این کشور با شرایط ایران مطابقت دارد. فکر می کنم بازیکنان ایرانی با شرایط جوی هند می توانند پیروز باشند.

هر باشگاهی باید زیرساخت و زمین تمرین مناسب داشته باشد

کلهر در این باره که هیچ یک از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند میزبانی دیدارهای گروه خود را به دست بیاورند، اظهار داشت: در زیرساخت ها مشکل داریم و زمین استاندارد مسابقه هم نداریم. بیشتر در شهرستان ها در این خصوص مشکل داریم و استادیوم آزادی تنها استادیوم خوب ماست که نمی توان همه دیدارها را در آن را انجام داد. هر باشگاهی باید زیرساخت و زمین تمرین مناسب داشته باشد و اهدای میزبانی ها با کارشناسی صورت می گیرد. باید به دنبال این باشیم تا به صورت واقعی یک باشگاه باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلهر: پرسپولیس می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد و در سه جام مدعی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: پرسپولیس می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد و در سه جام مدعی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید