پرسپولیس با تیم ملی امید بازی می کند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تهران (پانا) - تیم ملی امید ایران سه شنبه هفته آینده، در مرکز تیم های ملی با تیم پرسپولیس بازی خواهد کرد.

پرسپولیس با تیم ملی امید بازی می کند

به گزارش فدراسیون فوتبال، در راستای آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند ازبکستان، اردوی این تیم با جدیت و تمرکز ویژه کادر فنی و بازیکنان در مرکز ملی فوتبال ایران در حال برگزاری است.

همان طور که قبلا هم اعلام شده بود مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران برای حضوری پرقدرت در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند ازبکستان، بازی های آسیایی هانگژو در چین، بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه و رقابت های مقدماتی المپیک پاریس، برنامه ریزی فشرده و دقیقی را با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام داده و به همین جهت با استراتژی پشتوانه سازی در اولین اردوی این تیم در سال نو از بازیکنان زیر 21 سال دعوت به عمل آمده است.

برنامه تمرینی و مراقبت های لازم از طریق کادر فنی و سرپرستی و پزشکی به صورت منظم در حال اجراست و تمرین ها صبح و بعدازظهر در حال پیگیری است و تیم ملی امید در روز دو نوبت تمرین می کند. هم چنین کادر فنی بررسی تمرین ها را هم در دستور کار قرار داده و عملکرد همه بازیکنان به دقت زیر نظر است و روزانه بررسی می شود.

برای هماهنگی هر چه بیش تر تیم با نفرات نو در اردوی نوروزی، کادر فنی تیم ملی امید بازی مقابل دو تیم لیگ فزونی نساجی مازندران و پرسپولیس را در دستور کار قرار داده و قرار است ساعت 16 یک شنبه هفته آینده برابر با هفتم فروردین 1401 شاگردان مهدوی کیا در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، میزبان نساجی قائمشهر باشند و دو روز بعد یعنی سه شنبه نهم فروردین 1401 ساعت 16 میزبان شاگردان یحیی گل محمدی خواهند بود تا تیم ملی امید در دو دیدار مقابل تیم های لیگ فزونی محک بخورد.

بازی محبت آمیز با دو تیم لیگ فزونی به خصوص بازی با پرسپولیس که قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر و تیم رده دوم جدول لیگ برتر فصل جاری است و در کورس قهرمانی واقع شده است، مطمئنا برای تیم ملی امید مفید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پرسپولیس با تیم ملی امید بازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با تیم ملی امید بازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید