مشخصات پاژ، جانشین احتمالی پراید، عکس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، گجت نیوز نوشت: شرکت سایپا محصول نو خود را با نام پاژ به بازار عرضه خواهد نمود.

مشخصات پاژ، جانشین احتمالی پراید، عکس

گروه خودروسازی سایپا میخواهد محصول تازه خود را با نام پاژ به بازار ایران عرضه کند. پاژ در ردیف خودروهای هاچ بک مالی قرار می گیرد و سایپا آن را طبق پلتفرم رنو کویید توسعه داده است. این خودرو از لحاظ ابعاد مشابه سایپا 111 بوده و در قالب یک هاچ بک شهری مالی در زمستان 1402 به فراوری انبوه خواهد رسید.

طول سایپا پاژ به 3800 میلی متر، عرض آن 1590 میلی متر، ارتفاع آن به 1490 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2430 میلی متر می رسد. لازم به ذکر است پاژ نام زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر حماسه سرای ایرانی بوده و این روستا در 15 کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.

مشخصات فنی

پاژ به یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر و 12 سوپاپ تنفس طبیعی مجهز خواهد بود که می تواند قدرتی برابر با 70 اسب بخار و گشتاور 100 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل خواهد شد. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و برای این هاچ بک سبک وزن به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 5 لیتری را به همراه دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی

پاژ به عنوان یک خودرو مالی طبق استانداردهای 85گانه به فراوری خواهد رسید و از امکاناتی چون جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، 2 ایربگ ایمنی، سنسور فشار باد تایرها و سیستم ترمزهای ABS، EBD، BA بهره می برد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "مشخصات پاژ، جانشین احتمالی پراید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات پاژ، جانشین احتمالی پراید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید