فروش نقدی و بدون قرعه کشی دو محصول ایران خودرو 17 آذر 1400

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد در سومین فروش فوق العاده محصولات هایما، دو مدل هایما S 7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک و S 5 اتوماتیک شش سرعته را به صورت نقدی، با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و بدون قرعه کشی عرضه کند. ثبت درخواست برای خرید این دو محصول از 11 صبح امروز (چهارشنبه/17 آذرماه) آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فروش نقدی و بدون قرعه کشی دو محصول ایران خودرو 17 آذر 1400

به گزارش ایسنا، در حالیکه دومین فروش نقدی ایران خودرو بدون صف قرعه کشی در نیمه اول آبان ماه (12 آبان ماه) و اولین دوره برگزاری آن متعلق به ابتدای مهرماه سال جاری، تنها برای خودروی هایما S 7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک اجرا شد.

اکنون گروه صنعتی ایران خودرو در سومین فروش فوق العاده محصولات هایما که بدون قرعه کشی خواهد بود، هایما S 5 شش سرعته را نیز برای اولین بار با این شیوه فروش اضافه کرده است.

در سومین طرح فروش نقدی و بدون قرعه کشی محصولات این خودروساز بزرگ که از صبح امروز (چهارشنبه/ 17 آذرماه) آغاز می شود، دو محصول هایما S 7 پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما S 5 مجهز به گیربکس اتوماتیک شش سرعته در این طرح عرضه شده است.

در بخش نامه ایران خودرو زمان آغاز ثبت درخواست متقاضیان ساعت 11 صبح اعلام شده است. با توجه به اینکه در طرح های فروش بدون قرعه کشی، همچون سایر طرح های فروش (فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید) که با روش قرعه کشی مشتریان نهایی را تعیین می کند، مهلت ثبت نام وجود ندارد و ثبت نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

این خودرو ها در رنگ های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی 675 میلیون تومان برای هایما S 7 توربو شارژر اتوماتیک و 595 میلیون تومان برای خودرو هایما S 5 توربوشارژر اتوماتیک شش سرعته عرضه می شود.

طبق روال طرح های فروش فوق العاده، قیمت خودرو ها قطعی است، اما چنانچه افزایش قیمتی در هزینه ها و الزامات قانونی ایجاد شود، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه قرعه کشی برای این طرح وجود ندارد، متقاضیان در زمان ثبت نام، باید وجه خودرو را واریز کنند. بر این اساس به تبع متقاضیانی که در اولین مرحله فروش هایما بدون قرعه کشی ثبت نام کرده بودند، امکان ثبت نام در این طرح را نخواهند داشت.

برای ثبت نام و واریز وجه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

مشتری با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شد و پس از انتخاب رنگ خودرو، می تواند نسبت به واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی در زمان ثبت نام، اقدام کنند.

تنها محدودیت شرکت در این طرح، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی است و ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

شایان ذکر است، اطلاعات و معرفی محصول نو هایما S 5 با گیربکس AT 6 و مقایسه آن با هایما S 5 و همچنین تعیینات این خودرو از این لینک در دسترس است.

منبع: فرارو

به "فروش نقدی و بدون قرعه کشی دو محصول ایران خودرو 17 آذر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش نقدی و بدون قرعه کشی دو محصول ایران خودرو 17 آذر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید