دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تهران (پانا) - دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، به علت توسعه سویه اُمیکرون و به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان به خرداد سال 1401 تغییر زمان داد.

دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به تعویق افتاد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، دبیر جشنواره بین المللی پویانمایی تهران با بیان این مطلب گفت: امیدوار بودیم با کمرنگ شدن کرونا از 15 تا 19 اسفند 1400 دوازدهمین دوره را مانند سال های گذشته و با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی برگزار کنیم که متاسفانه با توسعه دوباره آن، این اتفاق میسر نشد.

محمدرضا کریمی صارمی اضافه کرد: حضور 85 کشور دنیا، بیش از 1500 عنوان فیلم، داوری هفت بخش جشنواره، چاپ کاتالوگ و کتاب های تخصصی، برگزاری 20 نشست در کنار بیش از 250 سانس نمایش، طی پنج روز و حضور 30 شرکت معتبر پویانمایی بخشی از برنامه های آماده شده در این رویداد بود که متأسفانه با همه گیری و توسعه سویه اُمیکرون و به منظور حفظ سلامت خانواده نجیب پویانمایی و به پاس قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان کشور، تاریخ برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

وی توضیح داد: امیدوار هستیم با ریشه کن شدن ویروس کرونا در روزهای 8 تا 12 خرداد 1401 به صورت حضوری شاهد برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید