دستبندی که می تواند زندگی تان را نجات دهد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، Wrixo دستبندی است که برای جمع آوری کردن اطلاعات پزشکی به منظور استفاده در مواقع اورژانسی طراحی شده است.

دستبندی که می تواند زندگی تان را نجات دهد

این دستبند که با تکنولوژی ای ساده ساخته شده است، می تواند در مواقعی که برایتان امکان پذیر نیست، اطلاعات پزشکی تان را منتقل کند.

برخلاف وسایل پوشیدنی هوشمند که دارای پردازنده، آنتن و صفحات نمایشگر هستند، Wrixo دستبندی زد آب است که می تواند از طریق یک کد QR یا یک چیپ NFC اطلاعات مهم بیمار از جمله سوابق پزشکی، نسخه ها، حساسیت ها را که از پیش بر روی یک فضای ابری اینترنتی ذخیره شده است را در دسترس قرار دهد.

کاربران می توانند اطلاعات مشابه دیگری از جمله گروه خونی، بیمه و حتی سوابق قبلی از جمله X-ray، MRI و نتایج آزمایشگاهی را نیز آپلود کنند. به گفته Wrixo، این تکنولوژی مورد تائید HIPPA می باشد اما با این حال سؤالاتی در رابطه با حریم خصوصی و امنیت در رابطه با آن وجود دارد، که البته این مسائل بسیار مورد توجه رسانه ها هستند.

این محصول که قیمت آن از 19 دلار شروع می گردد به دکترها اجازه می دهد که از طریق اسکن یک QR کد به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. یا در شرایط اورژانسی از چیپ بی سیم NFC برای انتقال اطلاعات به تلفن های همراه دارای NFC استفاده می کند. خدمات حافظه ابری Wrixo برای ذخیره سازی اطلاعات و سوابق به دو صورت رایگان و همراه با هزینه ماهانه 6 دلار ارائه می گردد.

می توان این دستگاه را در قالب گردنبند یا دسته کلید نیز دریافت کرد. برای افرادی که سگ خدمت رسان دارند، گیره ای وجود دارد که به قلاده یا لباس آن ها متصل می گردد.

در حال حاضر می توان این دستبندها را از طریق وب سایت Wrixo پیش سفارش داد و همچنین سازمان Idol Memory کمپینی را راه اندازی کرده اند که مطابق آن درصدی از سود فروش این دستبندها در اختیار مرکز آلزایمر آمریکا قرار می دهد.

در حال حاضر نمی توان گفت که این دستبندها چقدر خوب می توانند در شرایط اورژانسی کارآمد باشند، اما شرکت مطمئن است که دستگاه کار خود را با موفقیت به انجام خواهد رساند.

آقای جورج شیح بنیان گذار Wrixo در اخباری اعلام کرده است: این موضوع می تواند تعیین کننده بین مرگ و زندگی باشد. بسیار مهم است که کادر پزشکی و اورژانس، دسترسی سریعی به سوابق بیمار و اطلاعاتی که به آن در اتخاذ درمان درست در کمترین زمان ممکن کمک نماید داشته باشند.

منبع: فوت و فن

به "دستبندی که می تواند زندگی تان را نجات دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستبندی که می تواند زندگی تان را نجات دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید