خلاصه بازی وستهام 2 ، 2 آرسنال؛ روز بد ساکا

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در ادامه بازی های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، عصر یکشنبه تیم های همشهری آرسنال و وستهام در استادیوم المپیک لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 پایان یافت.

خلاصه بازی وستهام 2 ، 2 آرسنال؛ روز بد ساکا

در ملاقات وستهام - آرسنال چه گذشت؟

آرسنال در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد که شروعی طوفانی داشت و در 10 دقیقه نخست، ابتدا به وسیله گابریل ژسوس در دقیقه 7 و سپس به وسیله مارتین اودگارد در دقیقه دهم به گل رسید. سعید بن رحما در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را برای وستهام جبران کرد تا میزبان به فرار از شکست در این بازی خانگی امیدوار گردد.

توپچی ها این شانس را داشتند که در دقیقه 52 سومین گل خود را بزنند، اما بوکایو ساکا شانس خود برای گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد و تیمش سه دقیقه بعد تاوان آن را داد زمانی که جارود بوون گل تساوی را برای چکش ها به ثمر رساند.

با این نتیجه آرسنال اگرچه یک امتیاز دیگر به امتیازات خود اضافه نمود و 74 امتیازی شد، اما اختلافش با منچسترسیتی رده دومی نسبت به هفته گذشته 2 امتیاز کمتر شد. آرسنال اکنون 4 امتیاز بیشتر از من سیتی دارد، اما با یک بازی بیشتر نسبت به شاگردان پپ گواردیولا و این در حالیست که این دو تیم دو هفته دیگر در استادیوم خانگی منچسترسیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: فرارو

به "خلاصه بازی وستهام 2 ، 2 آرسنال؛ روز بد ساکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی وستهام 2 ، 2 آرسنال؛ روز بد ساکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید