خرید بلیط هواپیما از سایت تراولا با قیمت های مقرون به صرفه

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، با خرید بلیط هواپیما سفر شما تقریبا قطعی می گردد و آماده مراحل بعدی سفر خواهید شد. گاهی انتخاب و خرید بلیط هواپیما براساس انتظارات و در زمان مورد نظر شما کمی سخت می گردد اما با وجود سامانه های آنلاین خرید بلیط هواپیما این مشکل تقریبا رفع شده است.

خرید بلیط هواپیما از سایت تراولا با قیمت های مقرون به صرفه

در ادامه اطلاعات مفیدی در خصوص روش خرید بلیط هواپیما آنلاین، نکاتی که هنگام خرید بلیط هواپیما باید به آن توجه گردد اشاره شده و یکی از فزونین سایت های خرید بلیط هواپیما معرفی شده است.

نحوه خرید بلیط هواپیما آنلاین

امروزه کمتر کسی است که با نحوه خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین آشنایی نداشته باشد. کافی است به یکی از سایت های معتبر برای خرید بلیط هواپیما مراجعه نموده و با پرداخت آنلاین بلیط مورد نظر خود را خریداری نموده و اطلاعات بلیط را ذخیره کنید تا در صورت احتیاج از آن پرینت گرفته و به آن دسترسی داشته باشید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث صرفه جویی در وقت شما می گردد و علاوه بر این می توانید قیمت بلیط در هواپیمایی های مختلف را مقایسه نموده و مقرون به صرفهترین و مناسب ترین بلیط را خریداری نمایید.

یکی از معتفزونین و فزونین سایت های خرید بلیط هواپیما سامانه رزرواسیون آنلاین تراولا است. نحوه خرید بلیط هواپیما آنلاین از سایت تراولا بسیار ساده است. کافی است به صفحه خرید بلیط هواپیما سایت تراولا مراجعه نموده و مبدا و مقصد و بعلاوه تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافر را معین کنید تا لیستی از پروازهای موجود که بر اساس قیمت رتبه بندی شده اند برای شما به نمایش دربیاید. با انتخاب بلیط مورد نظر و پرداخت آنلاین بلیط مورد نظر برای شما خریداری می گردد. به همین راحتی! در انتهای این نوشته به فزونی های تراولا در مقایسه با دیگر سامانه های آنلاین خرید بلیط هواپیما اشاره می کنیم و خواهیم گفت که چرا باید برای خرید بلیط هواپیما تراولا را انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما داخلی

تعداد پروازهای داخلی بین شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و شرکت های هواپیمایی فعال در پروازهای داخلی مانند ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، قشم ایر، تابان، سپهران، زاگرس، آتا، کیش ایر، ساها، ماهان، اترک، معراج و آتا هر روزه تعداد زیادی از مسافران را بین شهرهای مختلف ایران جابجا می نمایند. برای خرید بلیط هواپیما داخلی می توانید به وسیله آژانس های مسافرتی و یا به صورت آنلاین و به وسیله یک سامانه خرید بلیط آنلاین اقدام کنید اما خرید بلیط هواپیما داخلی آنلاین فزونین انتخاب است زیرا امکان مقایسه قیمت ها بین گزینه های موجود را برای شما فراهم می نماید.

خرید بلیط هواپیما خارجی

بعضی از فعال ترین شرکت های هواپیمایی در پروازهای خارجی عبارتند از قطر ایرویز، ترکیش، ایران ایر، هواپیمایی امارات، کیش ایر و پگاسوس. در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی به نکاتی مانند نوع پرواز (مستقیم یا کانکشن) و راحتی به خصوص در پروازهای طولانی نیز توجه کنید. هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی ممکن است به بعضی خدمات اضافه احتیاج داشته باشید بنابراین از سامانه ای اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی کنید که این خدمات را ارائه دهد. به عنوان مثال خدماتی مانند اضافه بار، ویزای ترانزیت و بعلاوه خدمات تشریفات فرودگاهی (CIP).

خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه

مطمئنا همه افراد در پی خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه و مناسب هستند و قیمت یکی از عوامل کلیدی برای انتخاب و خرید بلیط هواپیما می باشد. برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه باید به سرغ بلیط های چارتری و یا لحظه آخری بروید که در قسمت بعدی شرح داده می گردد. علاوه بر این شرکت های هواپیمایی مختلف برای پروازهای با مبدا و مقصد یکسان قیمت های متفاوتی ارائه می دهند و گاهی این تفاوت قیمت ناشی از کاهش خدمات و یا کیفیت پرواز نیست. یکی از عوامل مشخص نماینده قیمت بلیط هواپیما زمان سفر است. فزونین زمان برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه روزهایی است که ترافیک هوایی کاهش پیدا می نماید به عنوان مثال برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه باید دور روزهای تعطیل را خط بکشید. نکته مهم این است که خرید بلیط در لحظات نزدیک به پرواز همواره مساوی با خرید بلیط مقرون به صرفه نیست و گاهی عکس این موضوع اتفاق می افتد.

تفاوت خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی

بلیط هواپیما به طور کلی به 2 نوع سیستمی و چارتری تقسیم می گردد. بلیط های سیستمی دارای قیمت ثابت و قابلیت استرداد هستند. بلیط های چارتری به وسیله چارترنماینده ها خریداری و سپس توزیع می شوند به همین علت قیمت کمتری دارند، قیمت آن ها متغیر بوده و بر اساس تقاضا کم و زیاد می گردد و بعلاوه قابلیت استرداد ندارند. هنگام خرید بلیط هواپیما به چارتری و یا سیستمی بودن آن توجه کنید.

نکات مهم در هنگام خرید بلیط هواپیما

معمولا در هنگام خرید بلیط هواپیما در زمان مورد نظر با گزینه های زیادی روبرو می شوید. آنچه که در هنگام خرید بلیط هواپیما باید به آن توجه کنید قیمت، راحتی، امنیت، کیفیت غذا، کیفیت ناوگان هوایی، خدمات قابل خریداری، پشتیبانی خوب، ارائه هر دو نوع بلیط چارتری و سیستمی، ارائه کلاس های پروازی اکونومیک و بیزینس، تجربه و اندازه احترام به مسافر است. به طور کلی بعضی ارائه دهنگان بلیط هواپیما آنلاین گزینه های کاملتری در اختیار شما قرار می دهند و این موضوع انتخاب را برای شما ساده تر می نماید.

چرا برای خرید بلیط هواپیما تراولا را انتخاب کنیم؟

تراولا یکی از معتفزونین سایت های خرید بلیط هواپیما در ایران است که کلیه مقاصد پروازی را پوشش می دهد. برای خرید بلیط هواپیما با قیمت تضمین شده و مقرون به صرفه می توانید از خدمات 24 ساعته تراولا بهره مند شوید. تراولا در مدت زمان بسیار کوتاه نتایج جستجو در میان ایرلاین های مختلف را برای شما لیست می نماید تا انتخاب برای شما ساده گردد. در زیر به بعضی فزونی های تراولا در مقایسه با دیگر شرکت های فروش آنلاین بلیط هواپیما اشاره شده است:

  • ارائه تنوع پروازی: تراولا در مقایسه با دیگر سایت های خرید بلیط هواپیما، ایرلاین های بیشتری را برای مقصد مورد نظر شما ارئه می دهد.
  • ارائه هر دو نوع بلیط هواپیما سیستمی و چارتری: بعضی سامانه های فروش بلیط هواپیما بلیط های چارتری را نمایش نمی دهند و یا نمایش آن ها به صورت محدود است اما تراولا کلیه بلیط های چارتری مقاصد مختلف را پوشش و نمایش می دهد.
  • ارائه هر دو نوع بلیط های اکونومی و بیزینس
  • قابلیت رزرو و خرید خدمات مورد احتیاج: گاهی شما علاوه بر خرید بلیط هواپیما احتیاج به خرید بعضی خدمات اضافه مانند اضافه بار، غذای ویژه، ویزای ترانزیت و یا خدمات تشریفات فرودگاهی (CIP) دارید. گاهی این خدمات به شدت مورد احتیاج هستند اما به وسیله شرکتی که بلیط خود را از آن تهیه نموده اید ارائه نمی گردد. تراولا مفتخر است کلیه این خدمات را به شما ارئه می دهد.
  • پشتیبانی به موقع به وسیله کارشناس: پشتیبانی خوب تراولا یکی از نقاط قوت آن می باشد. کلیه تماس هایی که با شرکت گرفته می گردد به وسیله کارشناس تراولا به موقع پاسخ داده شده و آنالیز می شوند. به عنوان مثال استرداد بلیط هواپیما بلافاصله پس از درخواست شما اجرا شده و مبلغ بازگشت داده می گردد.

به "خرید بلیط هواپیما از سایت تراولا با قیمت های مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط هواپیما از سایت تراولا با قیمت های مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید