خبرنگاران کرونا، حساس ترین روز فوتبال ایران را به تعویق انداخت

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تهران- خبرنگاران- اگر ویروس کرونا نبود؛ امروز (20 خرداد 1399) تیم ملی فوتبال ایران باید در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 به مصاف عراق می رفت.

خبرنگاران کرونا، حساس ترین روز فوتبال ایران را به تعویق انداخت

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام جهانی 2023 چین با قبول 2 شکست نا امیدکننده برابر بحرین و عراق، به واسطه 2 پیروزی قابل انتظار مقابل هنگ کنگ و کامبوج 6 امتیازی شد و در رده سوم گروه خود نهاده شد. ملی پوشان برای صعود قطعی نیازمند صدرنشینی هستند و رتبه دوم هم همه چیز را به اما و اگر خواهد کشاند.

اگر ویروس کرونایی در کار نبود و مسابقات فوتبال برگزار می شد؛ امروز (20خرداد1399) شاهد بازی فوق العاده حساس و سرنوشت ساز ایران و عراق بودیم. ملاقاتی که به احتمال بسیار زیاد در استادیوم مملو از تماشاگر آزادی برگزار می شد و بدون تردید هیجانش در اوج بود. ملی پوشان حمایت 100 درصدی طرفداران را داشتند و اسکوچیچ در مهمترین چالش ممکن بود. ایران باید باخت 2 بر یک دور رفت را نیز جبران می کرد و این به حساسیت های بازی می اضافه کرد.

با این حال این اتفاق رخ نداد. اپیدمی به وجود آمده همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد و بازی ها به تعویق افتاد. حالا اگر برنامه جدید تغییر نکند باید در روز 27 آبان ماه منتظر ملاقات ایران و عراق باشیم؛ البته در استادیومی که قطعا مملو از تماشاگر نخواهد بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا، حساس ترین روز فوتبال ایران را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، حساس ترین روز فوتبال ایران را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید