دراگان اسکوچیچ: از قلم نیاندازید ایران در رده بندی فیفا در صندلی بیست و نهم واقع شده است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از پیانیچ، هافبک تیم ملی بوسنی پرداخته است.

دراگان اسکوچیچ: از قلم نیاندازید ایران در رده بندی فیفا در صندلی بیست و نهم واقع شده است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آریابلاگ، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان امروز در مصاحبه با سایت Sportske کرواسی درباره بازی محبت آمیز ایران و بوسنی گفت:

رسانه ها و وبلاگ آریابلاگ از پیروزی ما مقابل بوسنی تعجب کردند البته من به آن ها می گویم نباید فراموش کنید ایران در رده بندی فیفا در صندلی بیست و نهم قرار گرفته است. ایران در کنار ژاپن بهترین تیم های آسیا هستند.

اسکوچیچ اضافه کرد: از عملکرد تیم رضایت دارم. ما در این بازی بازیکنان مهمی مثل آزمون، طارمی و بیرانوند را در اختیار نداشتیم. در بازی با بوسنی از سیستم 3-4-3 استفاده کردیم. بوسنی هم تیم خوبی است و من از سبک بازی میرالم پیانیچ خوشم می آید و از دیدن بازی این بازیکن لذت می برم. تیم ملی ایران در آینده چندین اردو خواهد داشت تا برای ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 آماده گردد البته برگزاری این اردو ها بستگی به شرایط کرونا دارد.

سرمربی ایران ادامه داد: امیدوارم در بازی های تدارکاتی آینده حریفانی مثل بوسنی داشته باشیم تا عملکرد تیم تقویت گردد. هدف من این است که تیم ملی ایران را به جام جهانی 2022 برسانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دراگان اسکوچیچ: از قلم نیاندازید ایران در رده بندی فیفا در صندلی بیست و نهم واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراگان اسکوچیچ: از قلم نیاندازید ایران در رده بندی فیفا در صندلی بیست و نهم واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید