خالد بن سلمان: با وزیر خارجه آمریکا درباره تحولات منطقه گفت وگو کردم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی که به واشنگتن سفر نموده است با وزیر خارجه آمریکا ملاقات و گفت وگو کرد.

خالد بن سلمان: با وزیر خارجه آمریکا درباره تحولات منطقه گفت وگو کردم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آریابلاگ، خالد بن سلمان برادر ولی عهد، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی روز چهارشنبه (دیروز) با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ملاقات کرد.

بن سلمان در حساب توئیتری درباره این ملاقات نوشت: در این ملاقات شراکت راهبردی بین آمریکا و عربستان، تحولات اخیر منطقه و راهکارهای تحکیم روابط دو کشور آنالیز شد.

وی نوشت که در این ملاقات مهم ترین تحولات منطقه، همکاری در پرونده های دارای اهتمام مشترک و حمایت از کوشش های مربوط به حفظ امنیت و صلح و ثبات در دو سطح منطقه ای و بین المللی مورد آنالیز نهاده شد.

این مقام سعودی بعلاوه نوشت که با ویکتوریا نولاند قائم مقام وزارت خارجه آمریکا در امور سیاسی ملاقات و با او هم شراکت دو کشور، تحولات منطقه ای و بین المللی و پاره ای از موضوعات دارای اهتمام مشترک را آنالیز نموده است.

خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان سعودی عالی ترین مقام این کشور که از زمان روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهور تازه آمریکا در ژانویه گذشته به واشنگتن سفر نموده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "خالد بن سلمان: با وزیر خارجه آمریکا درباره تحولات منطقه گفت وگو کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالد بن سلمان: با وزیر خارجه آمریکا درباره تحولات منطقه گفت وگو کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید